allt å inget

Igår var en av de största gå ut kvällarn på året...och jag var hemma, och satan så skönt det är idag :) Jag hade jobbat hela dan och hade ingen lust att skynda mig hem vid åtta, göra mig iordning och stressa ut i stormen för att trängas med precis alla andra i Sala. Istället kom jag hem, kröp i mina mjukisbyxor, tände ljus i hela lägenheten, åt lite sill å lax och bara slappade. Så grymt skönt. Satt vid datorn och tittade på absolut ingenting... då en tjej som kallar sig Lisen på min msn började prata. Jag har pratat med henne ett par gånger förr, första gången i slutet av september. Hon la till mig på msn och jag accepterade och tänkte att det säkert var ngn på jobbet. Meeen det tror jag inte längre. Tjejen påstår sig vara 20, eller första gången sa hon att hon var 22. Lesbisk och att hon hittat på mig på en dejtingsite på internet, jag har ingen dejtingsite... Hon påstod sig bo i Sala första gången, sen örebro och nu igår Sala. Hon är extremt pervers, allt hon pratar är porr, hur mycket jag än skriver att det inte är ngn som helst idé att prata sånt med mig... Samma sak igår...hon började med puss på tuttarna... Efter ett tag var jag fan förbannad över känslan att det här är ingen 20-årig tjej...utan det här är ngn annan, så jag sa det att men kom förbi på en kaffe... Absolut svarade hon...men hon dök inte upp...och är man så intresserad av ngn som hon hävdade att hon är så hade man naturligtvis åkt hem till personen ifråga och tagit en kaffe... så jag frågade vem hon egentligen var, konversationen blev som följer:

Lisen: Din värsta mardröm..;)
Marie: ååå ja verkligen
Lisen: Mannen som bara vill ha dig..;)
Marie: aha eller hur...vem är du?
Lisen: gissa tre gånger
Lisen: ngn du sett ngn som åtrår dig ngn som kanske kanske vill ha dig fegisen..;)
Marie:ingen aning, men säger du inte vem du är tar jag reda på det
Lisen: kan du inte..;) hihi
Marie: jodå...du skulle bara veta vad jag kan
Lisen: men hjälper inte visa brösten ;)
Marie: vem är du?
Lisen: den som åtrår dig..;)söt vackersexig en kvinna att pussa
Marie: ah men lägg av nu, rakt ut, vem är du?
Lisen: Din våta dröm..;)
Marie: nope, men kom igen nu då...säg bara vem du är så vet jag
Lisen: Puss

Thats it...inga fler svar, har ingen aning om vem det är...så jävla irriterande...så nu måste jag ha tag på någon som är mer haj på datorer än mig och kan kolla upp vilket ipnummer personen har och sen kanske man kan se vart denne sitter.

Jaja, jag gick å la mig sent, det var så in i vassen skönt att bara pilimasa runt här hemma bland ljusen så jag kom inte isäng förrän runt ett. Somnade hur skönt som helst, men vaknade av att det bankade på mina fönster. Jag kastade mig upp, men ingen i fönstren. Så knackade det på ytterdörren, och utanför stod min granne aningens packad... haha han måsta bara säga hej tyckte han. Han var lagom dragen och pratade massor.. klockan? Jodå halv fyra... Så jag bussade hem honom och gick å la mig igen...nu på morgonen såg jag att hans skor och jacka är kvar här. Får väl väcka honom sen och slänga in grejjorna när jag åker till jobbet... han skulle ju till Solvalla idag och spela på trav. Hehe men han läre ju ha duktigt ont i huvudet.


Jag ska jobba avlösarskiftet och sen hem, sen får vi se om jag följer med Carina ut en sväng. Skulle ju vara riktigt trevligt, om det inte blåser storm vill säga... Så en öl ikväll skulle inte vara fel
Ha en härlig dag
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0