awww fan att folk fotar i tid och otid ....

Jobbet, kom hem. Bytte om, tog en kaffe och satte mig med laptopen i knät. Kollar mailen, in på facebook...och ta mig faan om inte Suz taggat mig på 5 jäkla foton, från i lördags...och de var inte de mest smickrande korten. Alltså jag är absolut inte mager eller ser bra ut på kort, men ibland har jag en tendens att se fetare och värre ut än vad jag är...som typ när jag tappar hållningen av sprit...och nog fan såg jag pluffsig och gravid ut på ett par tre av korten!! Satan sånt vill jag ju inte se! Så nu tänker jag få anorexi, eller ja i alla fall tills nästa gång jag är hungrig...
Nä men seriöst, dags å dra ner på ätandet och börja träna igen, nu måste jag fan sluta skjuta på det...dessutom måste jag träna upp rygg och axlar så jag får en bättre hållning, för hållningen gör att jag ser större ut än vad jag är...så nu jäklar, ikväll börjar jag!
Sen tänker man att om man är ute i en ganska stor stad som Västerås som man inte är ifrån så är man ganska anonym och ingen vet vad man pysslar med...hahaha trodde jag!
Suz hörde av sig och bad mig kolla in mingelbilderna från i lördgas på Harrys hemsida i västerås...och mycket riktigt där står jag och poserar...det hade jag helt glömt!! Så så anonym var man då...

Solen skiner i alla fall :) Men än är ingen riktig värme i luften, men snart så.
Så nu är det verkligen dags att vara ute i solen och röra på sig, kanske dra förbi solariet nu och då å skaffa en bränna och dona inför att det är dags för lite lightare kläder.
Skönt i alla fall att det äntligen efter denna långa vinter är vår :)
Ingen blir gladare än jag av det, tiden går, allt blir enklare och ljuset gör att man mår så bra.

Kom på en låt idag som det var länge sen jag hörde:
http://www.youtube.com/watch?v=GXpF2xMlZyQ


"Hands up who wants sweets! Hands up! Awwwwww. You've got no hands. Sucks to be you, sweets for me."
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/

Sen  fyller min älskade systeryster år idag :)
Har skickat blommor till henne!
Hoppas du får en underbar dag systeryster

Nu ska jag glida runt lite här hemma å dona och njuta av att allt känns ganska bra just nu :)
Imorgon ska jag passa på att gå å köpa lite kläder till Anton eftersom jag slutar riktigt tidigt och han behöver lite kläder.
Ha en skön kväll
Kramenkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0