bara att konstatera

att är jag ledig så är det SKITväder, och så fort jag börjar jobba igen så skiner solen. Och det är så på riktigt...vafaaan har jag gjort för ont? Tja förutom lite smågrejjer här och där... ;)

Vaknade       06.30! Såklart! Sen har jag ägnat dan åt rensning av garderober, jag har börjat packa ner vintergrejer i kartonger så jag kan ta ut det i förrådet. Skönt å få ut eländet som bara tar plats. Och jag har faktiskt börjat städa bilen.
Och i min rastlöshet tog jag hit:

Lillebus!!! :)

Vi käkade på stan, handlade lite och hör och häpna...jag har kapitulerat, gett upp, det är bara att inse...jag måste gå till frisören!!!! Så jag har bokat tid till mig och ungarna den 29 april. Och det värsta är...min klippning och färgning kommer kosta minst 1200...WTF! Jaja jag måste nu, det är slitet och illa färgat, så det är som det är. Vi ska försöka ljusa upp det lite. Men då kommer ju nästa dilemma som ett brev på posten, vad ska jag ha för frisyr...ska jag envisas med min klassiska bild på Meg Ryan? hehe jaaa jag tror nog det ;)
Vem vet, mitt hår har kanske förändrats...hahaha

Och så håller jag på å nojjar över vad jag ska ha på mig på lördag. Jag vill ha nya kläder men har inte råd...sååå då är frågan, jeans och top, kjol och top eller klänning? Just nu lutar det åt en svart klänning med lila och rosa mönster som är väldans söt...men lite konstig i passformen, det är smock upptill. Men den med svarta strumpbyxor, svarta stövlar, lite uppsatt hår med några lösa lockar och en turkos makeup kan bli lite bondromantisk sådär, och det kan faktiskt funka känner jag. Är lite på ett romantiskt humör, varför vet jag inte, men det är jag. Känner för det lite kvinnligare stilen just nu, så man får väl passa på:)

Det var väldans nära att jag beställde ett blommogram idag, ett blommogram jag verkligen inte borde beställa. Så det var tur att jag tänkte efter och kom på bättre tankar innan min impulsivitet tagit över handen och det hade varit för sent. För varför ska jag skicka det till någon som inte ens vill ha det? Näää just det...så jag lät bli. Men jag har svårt att ignorera faktumet av vilken dag det är idag. Men det har inte jag med att göra längre, så jag får se det som en dag vilken som helst.

Ne rensa vidare lite, sen mysa upp i soffan till en film.
Ha en skön kväll
Kram


http://www.youtube.com/watch?v=wQBrn6trEwI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0