behöver söömn

Jobbat tolv timmar, kom hem och blev inbjuden till grannen på cider och shots.
Sen kan man ju fundera över hur smart det var...hehe
Men det är ju fredag och jag är ledig i helgen
Fick ett samtal och blev bjuden till en fest på Dalhem med 20 musiker...hade varit grymt kul...men jag är så trött och har ungarna.
Såå jag fick tyvärr tacka nej, men det blir nog fler gånger.
Micke hör ju av sig lite nu och då och det är nästan alltid fester på G då, så jag får nog fler tillfällen :)
För jag misstänker att parta med dem är grymt roligt, och roligt kan man då inte ha för mycket av!

Så nu sitter jag här, klockan är snart mitt i natten, jag har nyss kommit hem, är lite lätt berusad och ganska nöjd
Det slutade ju med solsken denna dag, jag är ledig i helgen och har fullt upp de närmsta tre veckorna...finns knappt en dag jag inte har något trevlig, roligt eller skönt inbokat!
Det känns bra faktiskt.
Såå nu ska jag ta en dusch, krypa ner i varma sköna mjuka älskade sängen och sova
Imorgon ska jag ha lite sovmorgon, sen ska här städas och lagas god mat. Det blir lite bio sen myskväll med en öl eller två
Sen till veckan jobbar jag tre dagar, sen ledig fyra! Har heeela helgen inplanerad...likaså helgen efter det :) Sista april blir det lite grilla lite öl och cruising!
Så jag har en hel del att se fram emot. Och nästa lördag blir det Västerås med goa vänner bland annat:)
Meen som sagt nu en dusch och välbehövlig sömn!!
Ha en rolig fredagskväll
Kramkram

http://www.youtube.com/watch?v=gJ4WtcuZbWw
En helt otippad låt för att vara jag, men den är grymt skön att röra på höfterna till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0