Draktränaren

Jag och kidzen har varit på bio och sett draktränaren. Jag kan varmt rekomendera den. Jag tycker den var jättebra, rolig och jag hann aldrig tänka...är den inte slut snart? Det är ett gott betyg

Kidzen i kön för att hamstra popcorn, kinapuffar, daimkulor och läsk



Jag och kidzen i biomörkret
Mina kära ungar förkunnat högt och tydligt när vi kommit in i salongen att vi minsann hade köpt biljetter till hångelsätena...
Haha...jag kan inte komma ihåg sist jag hånglade på bio...jag kommer fan inte ens ihåg sist jag var på bio själv med en vuxen och såg en vuxenfilm...blir mest dvd-filmer hemma i soffan, tyvärr!
Jag skulle vilja ha en helkväll, bio med en bra vuxenfilm och sen middag med några glas vin. Det skulle inte vara så dumt det inte, men det läre väl inte ske..

Så nu är påsklovet över för kidzen...tillbaka till verkligheten...ibland tycker jag inte om verkligheten.
Så imorgon ska de till skolan...jag ska jobba och sen ska kidzen vara hos sin pappa i en vecka.
Tur att jag jobbar masser och sen har resten av kvällarna/dagarna inbokade den veckan så jag slipper sakna dem så mycket.
Och inte fan har jag lyckats städa bilen heller...eeehm det får bli på torsdag! japps thats a plan!
Och på fredag kidnappar jag kidzen, lördag Västerås, söndag så lite som möjligt.
Låter fiinfint det serrö


http://www.youtube.com/watch?v=q-SFWc0dGfE
Nope...nu ska jag stoppa fånen i laddaren så den är fulladdat till 20.00 :)


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Men du o jag kan väl gå på bio nån gång, äta gott, dricka vin o mysa!!!!!!?

2010-04-12 @ 06:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0