en låt har fastnat i mitt huvud

Jag får bara inte ur den ur huvudet
Den är bra, absolut, men inte så bra!
http://www.youtube.com/watch?v=pdPA2sEfBdo
Eller ja egentligen är den ganska dålig...men jag gillar texten på något vis
Och fast sitter den i huvudet, men jag måste tillstå att den är bättre än låten jag hade i huvudet igår
http://www.youtube.com/watch?v=N8lL-6Z48Sk
Och fråga mig inte varifrån jag fick den...inte den blekaste aning, jag tycker inte ens den är lite bra!
Dessutom så hade jag den med finlandssvensk dialekt, så jag gick runt och sjöng som ett mumintroll. 
Jag försökte skylla på mina kolleger att det var deras fel att jag gick och gnolade på den, att någon av dem minsann började. Men ingen ville kännas vid den låten...så frågan är bad sjutton jag fick den ifrån!
Jaja vissa saker ska man låta vara ett mysterium, och detta är en av dessa saker...

Och imorgon, äntligen, äntligen sista arbetsdagen innan min tredagars ledighet!!
Så nu ska jag börja packa mig mot sängen
Sov gott
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0