fest eller inte?!!


Okej...vad har jag åstadkommit då...hmmm typ lite men inte alls allt det jag tänkte mig
Jag har handlat och lagat mat. Revbensspjäll med en fetaostsallad, pommes och hemmagjord sås...som vart grymt god. Skitenkelt dessutom. turkyoghurt med tomatpure, röd currypasta, salt och peppar, mumma!
Sen är köket färdigstädat, alltid något, ska fortsätta med resten...snart... :S



Tycker fortfarande att det är kul å göra foton i det programmet:)

Blev nyss inbjuden på en fest...som jag faktiskt tror jag ska gå på en sväng.
Dit å ta ett par öl och hem runt tolv, det funkar...om nu grannen har lust att kolla till ungarna lite.
Måste in å kolla grannen vad han säger om det, han skulle i alla fall vara hemma ikväll sa han

Ah just ja...jag dampade ur tillslut...problemet är att jag fixade lite själv..med sax i håret. 4 cm åkte av, bara för att jag ska låta uppklippningen växa ikapp innan jag går till frisör och klipper till hela håret. Jag kunde bara inte låta bli, mitt hår är så risigt.
Det lite pinsamma är att när jag väl går till frisören vet jag att de kommer säga: men jaha hmmm det är lite konstigt klippt...vilken frisör har gjort det här? (Det händer nämligen nästan varje gång eftersom jag alltid är och klipper lite själv)
Och genant mumlar jag då att jag inte riktigt kommer ihåg vad frisören heter...
Innerst inne tror jag dock att de inser att jag varit och kapat själv lite här å där

Nehe...ska väl ta å flundra på om jag ska göra mig iordning eller inte
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0