pizza i ingenmansland...typ ;)

japp, mitt ute i skogen blev jag bjuden på pizza av en kille jag inte känner.
Vi har bara pratats vid på FB och sms
Det var trevligt, han var lättpratad och en söt kille.
En kille som helt klart har potential att bli en vän



Jag älskar att köra bil på natten. Att det är nästan tomt på vägarna. Att susa fram i mörkret
Ngn lampa som kommer och går, en måne som glöder orange
Bara musiken från stereon som hörs, landskapet som man åker fram igenom
Det är rogivande och jag känner mig fri
Älskar det!




Nu är jag ledig i 4!!! dagar! Så jäkla underbart!
Imorgon ska vi bara ha en mysdag då vi bara är, äter gott och umgås
På lördag bär det av till Avesta, middag i bästa sällskap!
Glad påsk på er
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=1TnL-LJKWE0
efter ett tips från fräddegrädde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0