It´s the end of the world as we know it

Ja så är det. Ibland går det inte fast man vill. Så på sätt och vis förlorar jag ju en av mina bästa vänner. Men går det inte så går det inte...hur gärna man än vill.

Sitter och tittar på 2 ½ män
Trött efter en låång dag på jobbet...och just den dan har vädret varit gudomligt...blir säkert lika bra väder imorgon, jag jobbar ju samma lika imorgon så
Satt i alla fall ute i solen en timme på min rast

Upplyftande miljö;)

Och jag har avpolliterat alla jag träffat, det känns inte som om det är någon idé
Det känns faktiskt helt okej att vara helt själv, dessutom hade jag för fullt upp och det blev bara rörigt
Och jag vet att så småningom hade det nog bara blivit en soppa av det
Det var inte rätt helt enkelt, och känner man det så är det ju ingen idé, det slutar bara med sårade känslor, så bättre nu innan man kommit för långt än sen :)
Så nu är jag återigen ensam och fri helt och hållet♥
Okej för en man som ser ut såhär skulle jag inte vara själv:

Eller en man som är äckligt rik;)
Eller nä...en man som får mig att skratta, som tycker att han är lyckligast för att han har mig, som tycker jag är underbarast, som vill dela allt, som får mig att sakna...då kanske

Men sen då...mmm jo just ja...Marabou har kommit med en ny choklad, med passionsfrukt. Den var ok men inte någon wow-grej
Och nu då? joo sängen, sova, ny dag imorgon

Kramenkraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0