lååångfredag


Glad Påsk
Idag har jag och mina ljuvliga två varit på påskäggsjakt och tivoli
När jag vaknade sken solen, men lagom till vi skulle ut och jaga ägg och åka karuseller så var det molnigt och trist. Men ungarna var lika nöjd ändå. Det var ganska trista karuseller och tur var väl det, annars hade inte jag kunnat låta bli att åka, jag gillar nämligen karuseller :)
Så i sommar ska jag och kidzen ta oss en tur till Gröna Lund å då ska deras mamma åka massor!



Har ätit minipåskbord idag. Jag gjorde nämligen bara sånt ungarna äter, för att köpa massa sill och lax till bara mig kändes lite meningslöst, så det bidde skinka, korv och köttbullar.
Jag ska ju inte vara hemma imorgon å äta så då är det dumt med massa rester.
Och på söndag eftermiddag när jag kommit hem tänkte jag göra gräslöksstuvad potatis med varmrökt regnbåge, det blir fint det!
Jag är trött och seg så in i vassen, har haft en huvudvärk hela dan som bara vägrar gå bort.
Så jag känner mig mör och manglad. Så snart ska jag stoppa ungarna i säng å så kommer Christian hit och vi ska kolla på film. Han skulle fixa filmen så det ska bli spännande och se vad det blir för någonting
Och ett litet glas vin till det...men bara ett så jag orkar dricka fler imorgon kväll ;)

"If I'm gonna be in charge, I need a cape. You can't do the job without a cape. Take me to the cape tailor."
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/


http://www.youtube.com/watch?v=FpO9MSEWpxc
Vacker

Såå i alla fall, Glad Påsk
Kram




Kommentarer
Postat av: mormor

Glad Påsk på dig, vi saknar dig så mycket.

Ta det lugnt när du skall ut.

Krama barnen från oss.

Glad Påsk.

2010-04-03 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0