come back when you can

Enormt trött och slut, idag vart jag till och med riktigt dålig på jobbet.
Jag kunde knappt röra mig utan att kräkas, alla dofter fick mig att kväljas, yr, kallsvettig. Jag fick gå ner och lägga mig i soffan en timme. Sen klarade jag av att vara uppe och jobba igen, illamåeendet släppte, men yrseln och en känsla av enorm trötthet och svaghet var och är kvar. Och nej jag är inte gravid, tro mig alla har frågat.
Men bara att bita ihop, en dag kvar att jobba sen är jag ledig i fyra dagar!!! Lovely!
Då ska jag städa, ta kidzen, ut med mina vänner och dona. Det ser jag fram emot!
Tur att jag har något att se fram emot.
Men nu ska jag ta och ligga halvdöd och apatisk i soffan, titta på House, för att sedan bädda ner mig själv i sängen och sova. Tack och lov för sovmorgon imorgon :)

http://www.youtube.com/watch?v=id2icITIu-0
En låt att halvslummra och fundera lite på livet till
Kram♥

Vaafaaan inge house...jaja får titta på något annat då...


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Men bästa Marie!!! Hoppas du mår bättre idag!!!?? Vi får mysa på lördag.... Då kan jag pyssla om dej lite!!! Puss puss

2010-04-14 @ 06:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0