men ökke trök å vakna till

Vaknade, trött å seg, slog en kik ut genom fönstret...trist, grått, mulet, kallt..och tro på fan om det inte flög snö i luften!!! Känslan i kroppen var/är motvilja, tristess, rastlöshet
och jisses vad trött jag är idag. Sådär så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Hela kroppen och huvudet vill bara krypa ner under ett varmt täcke och sova.
Men det går ju inte, däremot går det skitbra att slänga upp håret, springa runt i tights och linne och göra inget vettigt alls. Jag som hade tänkt städa bilden idag...det kommer inte hända...jag känner det. Får se om jag tar mig i kragen och fixar lite måste frammåt kvällen åtminstone...


"Of course it's your tomato. You can do what the fuck you want with it.
 Except have sex with it."
http://www.sleeptalkinman.blogspot.com/
Haha och vem fan vill ha sex med en tomat?!!


http://www.youtube.com/watch?v=ZX-e39HuTUw
Försökte pigga på mig lite med denna, den brukar funka...men den funkade inte!!! Attans otur alltså...

http://www.youtube.com/watch?v=Ab_IE_eXyTQ
Så då övergick jag till att lyssna på denna istället. Och tamedamn...texten är bra, ska jag göra. Haha typ i alla fall...så passa dig, när du minst anar det så....är allt precis som du inte tänkt dig att det skulle vara. Den bra nyheten är ju att man bara måste älska det ;)

Men neee nu är raslösheten på topp...måste få utlopp och varva ner lite nu. Finns ett bra sätt, så det är bara att göra :D




Japp varva ner först, sen laga mat...Gräslöksstuvad potatis med varmrökt regnbågslax, en god grönsallad och vitlöksbröd med mozzarellaost...gott gott, även om jag just nu är sugen på att beställa hem pizza så jag slipper laga mat...men då har jag ingen matlåda imorgon på jobbet, och jag kommer inte ihåg vad det var för mat i matsalen..så jag får nog vackert laga lite käk, sen ska jag tvätta lite, prommis med vovven...natta barn, packa väskor,,,suck
Men tur är väl det annars hade jag fått krupp för att jag inte gjort något.
Så ha en bra dag
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0