oh hå hå jaja

http://www.youtube.com/watch?v=2ps0bQONjys
Sååå jäkla skön låt!

En dag kvar på jobbet innan ledigt...bara en dag till, det är ju inte så mycket...tror jag, typ kanske...hmmm
Trött är jag i alla fall, och återigen har det varit en hel del att göra på jobbet. Fast jag måste erkänna, jag gillar inte när det inte är något att göra på jobbet. Jag tycker om när det händer något hela tiden och jag är sysselsatt, tiden går fort då och man känner att man gjort ett bra jobb när man packar ihop och går hem. Så egentligen vill jag att det ska hända massor. Men helst mest positiva saker

Jahapp och jag skulle vara en duktig liten hemmamamma nu på kvällen och göra revbensspjäll och myspys med kidzen...jo men tjena tjena...så blev det inte. Jag både ser ut som en och är som en zombie...allt går sakta och tugnt och jag är duktigt trött.
Sååå vad gjorde jag då...jo varma mackor...fan! Haha men kidzen älskar att sitta i soffan kolla på film och käka varma mackor. Och de har ju påsklov...så jag låtsas att vi har myskväll med varandra. Spjällen får bli i helgen istället då jag är ledig och har hyfsat med tid att lägga på att laga god mat och dona i köket. Sen har jag lovat ungarna bio i helgen, draktränaren. Och så MÅSTE jag städa bilen...sluta skjuta upp det och bara göra det.


Min ehhm myskväll med kidzen...haha eller latkväll kanske

Och det verkar lite smått som att nyfikna rackare finns det gott om. Synd bara att de har så lite att göra att de måste vara nyfikna på andras liv. Ibland blir man förvånad över att de vet saker som man själv knappt vet. Men men liten stad antar jag :) Och snoka på då, vad ska man göra åt det? Nada, man får hoppas att delar ur andras liv kan ge deras liv lite mer substans ;)

Och lite trött kan jag bli på folks spekulationer ibland. Helt enkelt kom och fråga mig om du vill veta något. Anser jag att det är relevant kommer man få ett ärligt svar av mig.
Det är ju inte så svårt, dessutom är det enklare att prata direkt med folk om man funderar så slipper man fundera på hur det egentligen är. Så fråga på :)

Jag tänker nog ta en dusch och göra lite hemmaspa...skulle behöva städa...men städningen kommer vara kvar på lördag också när jag är ledig och har mer ork, så jag tänker faktiskt strunta i det tills då.
Man lever bara en gång(så vitt vi vet) och då kan man ju passa på å göra saker man känner för så långt man bara kan
Så ikväll blir det att ta hand om mig själv lite
Sen sova!!
Ha en bra kväll
Kramenkram


http://www.youtube.com/watch?v=qw_Ky_zOMd4
ännu en favorit...attans vad mycket bra musik det finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0