oh vädret matchar mitt mående i alla fall

Visst är det värdelöst att det kommit snö, men å andra sidan så är jag så pass sjuk så det passar ypperligt till mitt mående. Jag har ont i hals och öron, feber och är allmänt risig. Riktigt värdelöst, men hade solen skinit hade det varit än värre att sitta inne. Så vädret är ju helt ok ur min synvinkel, dessutom har all snö redan smält bort.

Hanna kom hem till mig i morse och hälsade på lite. Jag är så glad för de vänner jag har, de är underbarast. Ni vet vilka ni är.
När man har sin familj så långt borta så blir vänner nästan som familj.
Och nog är det viktigt att ha folk ikring som alltid står på min sida, som tar när jag är ledsen, arg eller glad.
Så tack för att ni finns.
Närhelst ni behöver så finns jag här för er.

Hoppas jag är frisk i helgen i alla fall. Skulle vilja hitta på något roligt eller något mysigt.
Göra något som inte är sjukdom eller lidande i alla fall :)
Nästa helg är ju redan planerad, men inte denna...
Sen får vi se om vi planerar in lite partajande 5e Juni, skulle vara trevligt att vara ett gäng som kanske grillar först och sen gå upp till Rockland. För i Juni borde det vara bättre väder än nu.
Och hoppas hoppas det är bra väder nästa fredag då vi ska grilla och vara ute och titta på alla fina gamla bilar!

Jag och kidzen slöar mest här hemma nu, jag orkar inte göra något alls. Är alldeles för loj för det. Så vi ligger mest i soffan och pratar å kollar på tv. Fast just nu är de inne hos grannen och spelar tv-spel.

Så kvällen kommer bestå av massa te med honung, värktabletter, halstabletter, nässpray och termosockor.
Om inget bra finns på tvn så blir det nog en film.
Här ska kureras så jag är med i matchen snart igen.

http://www.youtube.com/watch?v=rfkp4WnjfOk&feature=related
En vacker låt att ligga i soffan och vara lite sjuklig och feberig till

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Krya på dig...kram

2010-04-22 @ 22:38:22
Postat av: Jennie

Krya på dig!

Och jag vet att du alltid ställer upp! Been there :)

Du är GULD <3

puss

2010-04-23 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0