photoshop

Godmorgon! Äntligen helg:)
Vaknade alldeles för tidigt som vanligt när jag är ledig...låg i sängen och kände mig energisk och på G. Såg fram emot att kliva upp ur sängen och börja städa och gno. Men minuten jag klev upp...så försvann lusten!! Och nu sitter jag och halar på det. Jag hittar på en miljon andra viktiga grejer att göra, som inte alls är viktiga.
Ska snart...sen...om en stund.

Såå hittade jag på en sida på Facebook, Funny Photo Widget...och genast vart det ju jätteviktigt att göra lite grejs där. Det som är grejen är att jag inte har ngt photoshopprogram så jag kan inte snygga till mina foton så jag ser ut som en modell. Det maximala jag kan göra är att ljusa upp foton eller göra dem svartvita och that´s it.
Den här sidan var ifs inget alls likt photoshop utan man sätter in sina foton i mallar som gör en design av dem, men bara det är ju kul. Och tur att jag inte har photoshop för risken är att det inte skulle gå att känna igen mig på ett enda foto...jag skulle se ut som en lationomodell lätt!
Så nu får jag se ut som jag gör...på gott och ont. Men ifs så lägger man ju inte heller ut de allra sämsta bilderna där man blundar eller gör grimaser...men i verkligheten så gör jag faktiskt både ock.







Så rumsrena...vilket risken med photoshop är att de inte hade varit ;) För kan man lyfta tuttarna, dra in midjan och jämna huden så är det lätt taget ;) haha men men bättre att vara som man är så kan man åtminstone inte bli anklagad för falsk marknadsföring...om man nu inte räknar pushup-bh som falsk marknadsföring ;)

Okej...undrar som en flundra om jag faktiskt ska sluta hitta på ursäkter och faktiskt göra det jag ska...
Hmm måste bara duscha först...haha
Ha en bra dag!
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=DM2177pHMT0
Jag och Marie pratar bra musik till sista april, och då snackar vi musik man blir glad till som denna
http://www.youtube.com/watch?v=trWlSCse8Qc
å denna! så nu jäklar blir det bra humör här hemma trots brist på sol :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0