semesssster snart!

Yes! Jag fick semester på lördag också! Så nu har jag ledigt torsdag, fredag och lördag denna vecka, och jag kan bara säga:
I like it!

Sitter i soffan och varvar ner, det har varit jobb, sen hämta kidz på fritids, handla, hem å laga mat, tvätta, dikska, plocka lite, borsta tänder och natta. Nu ligger de och läser tidningar i sängen och jag sitter här. Känner att jag inte är riktigt frisk ännu, huvudvärken vill inte släppa, huvudet känns som om det är fyllt med bommull och allt känns svullet och tjockt...inte en så nice känsla när jag tänker efter.
Och den känslan gjorde att jag åt sallad till lunch...och tänker fortsätta med det tills jag kommit mer i balans igen med mat och träning. Tänkte springa idag, men energin är långt ifrån på topp så jag får vänta lite med det...likaså solariet, bättre och vänta lite tills förkylningen dämpats lite till så man inte upprör några baskilusker och blir sämre igen.

På tvn går top model 3, och nog är tjejerna vackra. Vackra på ett annorlunda och speciellt sätt. Det är ju inga tjejer som ser ut som rågblonda storbystade svenskor som män är så förtjusta i. Utan tjejer med rena ansiktsdrag och kroppar som påminner om galgar så kläderna sitter som skuret. Och vackra som attan blir de på bild, inte som en annan som behöver 50 bilder för att bli okej på en :) Meeen jag skulle inte vilja byta liv med dem. Jag behåller nog mitt trots allt

Men nu så...har jag inte så mycket mer att skriva idag faktiskt...haha eller jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men det finns lite jag känner för att spara lite på :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtGU

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0