Sjuuuk

Har blivit enorm jättesjuk, varenda led i min kropp värker, jag har så ont i halsen och konstant feberfrossa. Jag kommer inte ihåg sist jag var såhär sjuk...och gissa om jag tycker synd om mig själv! Jag tycker till och med galet synd om mig själv... :S
Och jag sover mestadels av tiden...att gå upp på toa är en plåga eftersom jag fryser och allt värker.
Magnus var snäll och åkte och handlade åt mig...så jag har nyss ätit gulashsoppa med cremefraish, gott gott.
Men allt gör ont när jag sitter här i soffan en stund nu och zappar mellan kanalerna. Sen sitter jag å chattar lite med en mysig kille jag träffat på.
Han är lite annorlunda, verkar riktigt smart också. Sen att han är attraktiv gör ju inget. Jag stötte på honom i lördags. Och sen dess har vi hörts av varje dag i alla fall. Och det får mig att le lite, sen får man se. Vi kanske aldrig mer träffas...eller så träffas vi. Vem vet, ingen panik tiden får utvisa vad man känner för.

Nej jag ska fortsätta tycka synd om mig själv...
kraam

http://www.youtube.com/watch?v=-oqAU5VxFWs&feature=fvst


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Jag tycker oxo synd om dej!!!!!!! Krya pa dej!!!! PUSS

2010-04-21 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0