söndagsseg


Jahapp jo men vi gick iväg på fest igår. Med vi menar jag jag å Jensan...och tja vad säger man. Det var udda!!! Verkligen udda. När vi kom fram var det sex killar där och en tjej...och åt mig och Jensan hade de placerat stolar å sitta på....framför!!! TVn. Okej det hade ju kanske funkat om det inte vore för att tvn var på och de kollade... Sen var det den mest osmidiga värden jag träffat på på länge...haha. Och mitt i allt kom han på att han skulle vara tyst fram till 22...40 minuter alltså...och satt då och pratade ngn form av teckenspråk istället...jisses!
Vi satt och skrattade högt och planerade vart vi skulle ta vägen istället...för det där gick bara inte. Allra helst inte när det visade sig att de dessutom skulle kolla på el Classico klockan 22...då drog vi snabbt! Men det fanns ett par grabbar där som var trevliga och inte riktigt lika mysko...
Men i alla fall...vi gick ner på stan igen hämtade pengar och gick sen upp på Rockland. Det var riktigt skön musik, en hel del folk där. Men halv ett gick vi hem. Det räckte liksom.
Och innan jag gick ut funderade jag över om jag skulle vara praktisk och ta gympaskorna när jag visste att jag skulle gå...Men vafan jag är inte så gammal än så bekvämlighet går före snygghet. Så på åkte stövlarna med klack...och det ångrade jag bittert när vi knatade hem i natt. Jensan lika så som hade gjort exakt samma bedömmning. Men som det så vackert heter...ska man vara fin får man lida pin ;)

Jag drack inte mer än tre öl igår, så jag är inte ett dugg bakis idag. Dock seg...det kommer liksom efter om man är uppe och donar halva nätterna.
Men till min förtjusning, solen skiner! Men attans vad kallt det är ändå...ingen värme alls i luften juh!
Så vi har varit ute och promenerat på förmiddagen. Och ta mig tusan om det inte växer blommor lite här och där i trädgårdarna. Jag måste ta mig ett varv i stadsparken någon dag å se om våren kommit dit också! Kanske ska ta en löpartur genom parken ngn kväll.



När jag gick hem inatt så såg jag återigen fenomenet man ser en lördagnatt i de flesta städer...massa bilar som åker runt...runt...runt...runt...runt... Och det är inte gammla fina bilar, utan vanliga bilar tillverkad på 90 och 2000-talet. Ofta med en ensam karl i...sen samlas de vid Lidl några bilar och de pratar med varann genom rutorna på parkeringen...innan de återigen åker runt....runt....runt...runt...
Vafan är det för nöje? Jag hade kunnat förstå om det är en gammal amerikanare eller nå...eller om det var cruising...eller om de var fler i bilen. Men de sitter själva mitt i natten och kör runt i en halvdöd stad

I natt hade jag en dröm..en mysig dröm, en bra dröm.
Det som var mysko dock är att jag vet vem personen jag drömde om var, det var han hela tiden...men han såg ut som en annan kille jag känner.
Sånt är så mysko, och jag hade väl helst skippat att drömma om någon av dem, men om utseende och person hade matchat varann hade det ju varit lite normalare känns det som.
Men men det är väl så när det är mycket som rör sig ikring en

Och appropå det...att det rör sig mycket ikring en..ja det gör det
Och jag vet inte hur jag lyckas hamna i det hela tiden
Jag tycker inte att jag gör så mycket, men en röra blir det tillslut då det är för många ikring mig.
Jag måste sila bort lite
Känner att jag kan behöva lite lugn och ro istället :)

http://www.youtube.com/watch?v=i3MXiTeH_Pg&feature=fvst
Ne ska dona vidare här hemma :)
Undrar just om det går att hänga ut tvätten idag...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0