Utgång i Västerås

Hanna dök upp här vid halvfem-snåret igår. Jag hade lämnat tillbaka mina älskade kidz till sin pappa, städat,tvättat och duschat. Sminket var på och håret uppsatt.
Som vanligt hade Hanna sin klassiska present till mig med sig

Hon hävdar att hon gör av med så mycket toapapper så hon köper alltid ett paket med 6 rullar i...haha och seriöst, så mycket papper kan man ju inte använda på några timmar...hmm sen idag konstaterade jag att det nästan gått åt tre rullar! *S* Rolig är hon!
I alla fall, jag gick igenom en hel del kläder innan jag kunde bestämma vad jag skulle ha på mig och jag hann ändra frisyren...

Här är vi klara...förutom att jag hann byta tröja en gång till.
Sen bar det av till mötesplatsen där Pia skulle hämta upp oss för att åka till Västerås

Står i blåsten och väntar, och Hannas hår vill jag ha!

Hemma hos Suzanne, som hade en jättefin lägenhet!

Partpinglor

Jag och värdinnan


På väg ut till Harrys




Efter krogen vart det det obligatoriska fyllematen på McDonalds och sen vart vi hemskjutsade av Pias snälla karl.
Vaknade vid sex i morse av att Hanna informerar om att hon var dålig och att klockan var sex. Sen somnade vi om och sov till elva, innan vi gick upp och åt bacon och ägg. Och fast det vart en del dricka igår...jag var väl inte direkt spiknykter...utan lyckades hamna i det tillståndet att jag pratade med allt och alla överallt och var än här än där...så var jag inte bakis när vi gick upp. Lite seg ja, men inte bakis! Så jag har varit ute och gått idag och nu har jag landat med chipspåsen i soffan....
Och nu känns det lite mättat, jag behöver inte gå ut på ett tag, jag blir ju sån som alltid får ångest när spriten går ur kroppen dagen efter, så det är inte värt att dricka för ofta. För det finns liksom inget jag behöver ha ångest över, jag är singel, vuxen och gör vad jag vill. Men det blir så i alla fall.
Men jag hade roligt igår i alla fall, och fler än en oväntad grej dök upp under kvällen.
 Men som man säger, man ska prova allt åtminstone en gång här i livet ;)
Sen är det nog bäst att jag inte kommenterar mer än så om kvällen...

Så nu blir det lugna gatan på den fronten...hmm åtminstone en vecka...haha jag är hopplös!
Nu ska jag tillbringa resten av dan med att kolla på tv, i soffan under en filt och bara njuta av att bara vara. Imorgon är det ju dags att återgå till jobbet.
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=BlsXchb839E


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Absolut finns det en första gång för allt!! ;-) Fan, jag mår räka fortfarande... :-S

2010-04-18 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0