Bad, grill ja helt enkelt semester!!! :D

Ungarna vaknade 7.30...eftersom rullgardinen var neddragen sååå kanske jag sa till dem -Men lägg er och sov, det är mitt i natten!!!! Vilket de faktiskt gjorde, så jag gick inte upp förrän nio ;)
Sen har vi varit å badat lite, softat lite och bara haft semester. Sen kom hela balunset hit, syrrorna, respektive och syrrans barn. Så vi har grillat älgkött, ätit fransk potatissallad, tagit en öl och bara tagit det lugnt. Så det blir en lugn och behaglig kväll i kväll, vilket funkar ypperligt kvällen efter kvällen :D

Så nu ska jag se...om inte pappsen hostar upp lite whiskey sen :D
Ha en skön kväll
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=YUJ-4JFT88s


Kommentarer
Postat av: Silla

Va mysigt ni verkar ha det...

Zumba? Finns det video band till det eller ?

Isåfall vill jag med pröva det..om du kan rek någon..

PÅ tal om presenter,, Där ligger en hemma hos mig som du ska få när jag kommit hem igen..så den kan bli skickad... KRAM

2010-08-05 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0