En åka runt lite och inte göra så mycket dag

Japp, vart runt och hälsat på lite, inte gjort så mycket, bara varit. Vilket kan vara bra med tanke på att imorgon blire bröllop, då kommer det måsta fixas, strykas, stylas och donas innan kyrkan, sen middag och fest.

I morse kände jag en hemsk stank...något luktade illa. Mammsen spårade det till Minis...så hon fick duscha :D

Jag och min yngsta systerdotter

Har varit hemma hos sistra mi och länsat hennes garderob. Fick massa nya snygga kläder. Det är aldrig fel. Helkul juh, dessutom är kläderna nya för mig, och en del hade hon aldrig använt!

Syrrans hund Svea

Sen var grabbsen och jag hem till farmor en sväng och hälsade på lite

På vägen därifrån dök jag ner till tatueraren för å se om han hade ngn tid...han hade semesterstängthela veckan, så så var det med det.
Annars händer det inte så mycket just nu. Utan det är bröllopet imorgon,mat hos Elise på måndag (som jag kanske tiggde åt mig) ev. testa raggarbilen lite :), ön är jag kommit hem och sen lite framöver som blivit inplanerat, och jag ser verkligen fram emot det. Ibland är det märkligt hur det blir, men så länge det får mig å le så är det ju bara positivt :D

Nehepp umgås lite med familjen då kanske
Kram

Just ja, Grattis Hannisch! Jag ska fira dig när jag kommer hem :D
Hoppas dagen varit bra, du förtjänar det bästa, alltid

http://www.youtube.com/watch?v=TaIpdMZN3E0&feature=related


Kommentarer
Postat av: Hanna A

<3

2010-08-07 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0