Grattis mammsen och pappsen på bröllopsdagen

Idag har min mamma och pappa varit gifta i 30 år! De har gjort ett otroligt jobb, arbetat, haft hus, fyra barn och fått det att fungera i 30 år. Jag hade också önskat att jag hittat den jag bygger ett liv med så länge. Så glad att jag har de föräldrar jag har♥

Seg som attsingen idag. Hade så svårt att somna igår kände jag så jag tog en halv sömntablett...jisses den fungerar än...jag fick tvinga mig själv att gå upp i morse. Så nu kom jag ihåg varför det var nästan ett år sen jag tog dem sist. Man blir ju inte människa dan efter.
Och fortfarande vill inget riktigt semesterväder infinna sig, utan det envisas med att regna regna regna regna!!!! Jag blir tokig!!!
Kollade väderprognosen framöver...alltså, jag kan ta mig sjutton lika gärna arbeta.
Men det ska bli skönt att komma hem till Norrbo ett tag. På onsdag ska ju tydligen jag och mina två systrar gå på Kul på Vallen. Så det börjar med att gå ut hårt när jag kommer hem. Men ska bli skitkul att gå ut med mina systrar. Sen så är det alltid skönt att komma hem och bli lite ompysslad, få prata norrboska, äta mammas och pappas mat och bara vara.

För ett par dagar sen fick jag tips om en låt...och jag har fastnat helt. Den är jättebra, både melodi och text, för vem sjutton kan inte känna igen sig i texten emellanåt. Tror alla känt så någon gång.
Så jag har lyssnat massor på den, såklart omväxlat med annan musik.
Men den är verkligen vacker. Och jag gillar att det är fioler...för det är väl det det är hoppas jag...eller är det nyckelharpa kanske...hmmm  :S :D
http://www.youtube.com/watch?v=K-vLo21JEC8


Haha appropå ögon. Jag och en manlig vän satt och diskuterade utseende förra veckan. Vi kom in på vad killar fastnar för. Helt plötsligt säger han: -Jaaa du har ju egentligen inte vackra ögon...alltså de är inte speciella. Jag tror killar fastnar för dina tuttar vi första anblick innan din personlighet vinner för du har så jäkla bra personlighet.
Vaffan svarar man på det? Jag kan bara säga hahaha, det tror jag inte helt på...kanske han men inte alla.
Men vad vet jag om sånt? Typ ingenting!!

Nej nu ska jag fortsätta tvätta och planera packning.
Måste dra till affären en sväng också.
Ha en skön måndagskväll...jag kom precis på...jag gillar inte måndagar!! :D
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0