Hemma och har varit på Kul på Vallen

Jaaa igår packade jag och kidzen bilen och styrde kosan norröver, hem.
Bilresan gick bra, även om jag inte kan förstå varför det inte finns autobahn i Sverige, men litegrann ibland kan man använda den vänstra filen till en privat autobahn...
Vi kom hem vid 13-snåret, kramades lite med mammsen, grabbarna fick presenter och vi softade lite och käkade lite innan jag på kvällen skulle göra Delsbo osäkert med mina systrar.

Och föreställ er detta...förra onsdagen, Onsdagsklubbeb Sala stadshotell...torftig uteservering, musik som slutade tio...ca 30 pers som lågmält dricker en öl.
Sen föreställer ni er Kul på Vallen...ca 600 pers som står ute i Dellbygden, rockar till tre olika liveartister, borden är fulla av folk som står och hoppar, finns inte en ledig markyta att stå på (vilket förklarar varför jag MÅSTA stå på borden... ;)  ) Och ändå var det lite folk...förra onsdagen var det över 900 där.
Då snackar vi onsdagsnöje. Hade skitkul med mina systrar :)

Så kvällen var kul, stackars pappa fick stå ut med mitt surrande på väg hem i bilen.Idag väntar grillning med mina syskon och föräldrar här hemma. Det har potential att bli mer än najs.
Så nu ska jag fortsätta umgås lite, ta ett par kaffe till, för nog är huvudet segt idag :)

Kramen

http://www.youtube.com/watch?v=zcXrcdEsWto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0