tröksöndag!!!

Kom isäng sent i natt. Hade en ganska rolig konversation innan jag gick och la mig.
Vaknade i morse utan minsta tillstymmelse till huvudvärk. Mådde faktiskt bra, seg - javisst, men det berodde nog mest på att jag inte sovit så mycket. Och det är tråksöndag, vädret är tråkigt, inge bra på tvn och...ja det är trist mest.
Hanna messade och frågade om vi inte ville komma på kalas en sväng och jag menar...söndagar är så tråkiga så jaaa! Jag ringde och frågade kidzen och Magnus om de skulle med en sväng så de kan leka med Hannas barn.


Vi kom på att vi skulle boka datum för när vi ska åka ut på ön och fiska kräftor och fisk med kidzen. Vi har pratat om det hela sommaren, och bestämmer vi inge datum...så har det en tendens att inte bli av. Så när vi kommer hem från Norrbo om en och en halv vecka så packar vi och åker ut ett dygn på ön och bara njuter :) Ska bli så jäkla kul, jag Hanna och våra kidz.

Ja jag borde börja tvätta upp allt och packa, för på onsdag förmiddag bär det av mot mitt barndomshem.
Meeen det kan nog vänta till imorgon :)

Sååå vad gör man nu...en regnig tråkig söndag? Det är inge roligt att göra det mysigt när man är själv. Det är så mycket trevligare om man har någon att prata och skratta med. Någon som sällskap. Meeen idag har jag inte riktigt orken att anstränga mig själv för att dra ihop något. Så jag antar att det blir en tråksöndag under filten i soffan framför tvn.
TV och fundera lite...måste försöka komma fram till lite grejor, men samtidigt kan jag inte låta bli att skjuta på det..SUCK!

Hoppas ni andra har en mysigare och roligare söndag :)
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=zO0A9l5-38U


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Jo tack, har haft en helmysig söndag - NOT!! Har flyttat runt halva huset, bytt rum, möblerat och fyllt tre sopsäckar med skräp... Är helt färdig men det blir bra!! Ha så mysigt hemma!! Å du, kör försiktigt!! PussOkram

2010-08-01 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0