Ute på ön

Väl hemma på tisdagen var det bara att packa upp, och dona lite här hemma.
Och packa om. Igår begav nämligen jag, Hanna, hennes mamma våra barn och hundar oss ut på en ö. Vi (läs barnen och Hannas mamma) badade, sen fiskade, grillade, drack lite vin och bara var. Ungarna har haft jätteroligt och vi vuxna har bara varit långt borta från allt folk. Trevligt var det, men skönt att vara hemma också. Man måste koka vatten ur sjön till diskning, man städar med sopar och skurar med sjövatten, man går ut och kissar och det är jättemysigt!!! Men attans vad skönt det är och komma hem till en dusch, toaletten, och rinnande vatten.














Så imorse var vi upp fixade frukost, städade av och så åkte vi till skogen för att plocka kantareller till pajerna den 21. Och jodå, jag hittade kantareller så det räcker till en 3-4 pajer! Så då kan jag pricka av en till grej.
Partytält är också kirrat, så det mesta börjar på å bli fixat.

Så imorgon ska jag upp på stan och handla lite vin inför helgen, annars blir det en lugn slappardag, kan behövas, har inte haft en sån hemma på närmare två veckor nu.
Men nu måste jag tvätta lite och rensa svamp :D
Kram


http://www.youtube.com/watch?v=HK3EY0ASecA


Kommentarer
Postat av: Helen

De såg jätte mysigt ut på den där ön.

mamma.

2010-08-12 @ 16:40:33
Postat av: Hanna A

Men nu har du väl överträffat dej själv med att ha lagt ut helt fantastiska bilder!!!! :-S Herre gud!!!! Ser jag verkligen ut så där??!! Men trevligt var det ju iaf!!! PussOkram

2010-08-12 @ 19:56:06
Postat av: Silla

Helt underbart verkar det vara... super underbart...sådant jag älskar....

2010-08-12 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0