visit hos brorsan

Kom hem ganska sent i natt. Det blev lite filosoferande och dans innan de jag skulle köra kände sig redo att åka hemmåt från bröllopet igår.
Så jisses vad seg jag varit idag, trots att jag inte drack.
Men vi tog oss iväg till Hudik så jag kunde handla lite grejer till kräftskivan vi ska ha den 21a. Det fanns ju önskemål om partyhattar, och tja why not?!! :D
Sen hem till broder och så lagade han och Magda tacos. Riktigt gott och riktigt trevligt.

Hade lätt kunnat smuggla ner deras katt i handväskan och tagit med hem. Men jag bor inte så lämpligt för att ha katt och en innekatt vill jag inte ha, inte just nu i alla fall.
På vägen hem tankade jag upp bilen, fyllde luft i däcken och så, för att jag på tisdag ska kunna åka hem utan massa stopp på vägen. Eller ja vi stannar väl kanske någon stans och käkar eventuellt, men skönt attslippa stanna då och tanka å hålla på. Jag tycker det är så jäkla tråkigt att tanka...och dyyyrt!!!
Det ska bli skönt att komma hem till mina saker och så, även om jag kommer sakna Norrbo och min familj. Mitt liv är ju numer i Sala.
Så veckan är fullplanerad. Hem till Elise och David imorgon, sen åker vi till Sala på tisdag, på onsdag ut på ön, på fredag ska vi ta med oss picnic ut i skogen och plocka kantareller är väl tanken då :) Så vi har något att göra kantarellpajer på till kräftskivan.
Sen ska jag ju på kräftskiva på lördagen, ser faktiskt fram emot det och hoppas det blir riktigt trevligt, men det tror jag faktiskt det blir.
Jaa fullt upp sista semsterveckan...sista...usch...jag vill ha semester i ett år till...i alla fall några veckor till..hmm ska skrapa trisslotten jag köpte och se om mina önskningar kan gå i uppfyllelse :)


http://www.youtube.com/watch?v=v-SU7ix8Zjc

Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Du hojtade inte högt så den var väl ingen stor vinst på triss... NÄSTA GÅNG KANSKE:.. varsen 50.000 i månaden i 25 år...hade suttit fint.. kram

2010-08-09 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0