All I know is that to me you look like your lots of fun, open up your lovin arms, watch out here I come

Sooovmorgon!! vaknade 8...jaja lite bättre än vanligt. Upp, kaffe, musik, kaffe, skulle duscha...WTF!!! Bara kallvatten...
Jag duschar ikke i kallvatten om det inte är panik. Sååå hasade runt i morgonrocken till halv elva då exet kom å hämtade mig så jag fick låna hans...TADA: BADKAR!!! Äntligen...jag har badat.
Hällde upp vatten som var så hett så jag knappt kom i...men ljuvligt ljuvligt var det!
Och när jag ändå låg i badet så passade jag på att läsa lite utvecklande litteratur för att vidga mina vyer...eeehh Kalle Anka var vad jag hittade :) Men det funkar! Sen tvingade jag honom bjuda på mat.

Har bakat dumlekakor med kidzen. De var utomordentligt utsökta. Men de smulade så in i vassen, så jag måste försöka hitta på ett bättre recept på dem. Men ungarna gillade både baket å de smuliga kakorna.



Nyss skulle jag och xet kolla en film han fått låna av sin syrra. En film jag ville se på bio i somras men som jag inte kom iväg på. My bloody Valentine, en skräckfilm som fått äckligt dåliga betyg. Men det är ju 3D!!! Såå vi skulle kolla...tills vi insåg att det är en blueray film och jag inte har en bluerayspelare... FAN! Så nu har han åkt för å kolla om den finns att hyra till vanlig DVD...Och barnslig som jag är emellanåt så:


Eller barnslig å barnslig... som min pappa säger: Barnasinnet ska man ha kvar hela livet.
Å det är skillnad på barnsligt och barnasinne ;) Så jag stoppar in detta i kategorin barnasinne! :)
(Och ja jag vet...jag måste färga håret...igen...)
Så jag får vänta lite och se om det blir någon 3D-film *hoppas,hoppas*!!

Jag har fått vissa saker som bara vägrar sluta snurra i huvudet. Jag försöker och försöker få ur det ut huvudet, men det bara ploppar upp! Så frustrerande!
Och i natt som var drömde jag om det. Men det var en bra dröm...sådär så man vaknar med ett leende innan man kommer på att det bara var en dröm. Och att vakna med ett leende är aldrig fel! Det mattas väl av och försvinner med tiden antar jag. Men det borde redan vara borta tycker jag...men inte då.
Så...en grym låt som passar temat snurrande tankar:
http://www.youtube.com/watch?v=9heS667LUHE&feature=related

Jahopp, nu ska jag vänta och se om Magnus fick tag på filmen. Håll tummarna för mig!
God kväll!
Kramenkramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0