if this is it then who's fooling who?

Ooo så ljuvligt! Ledig imorgon...och fast kidzen kom till mig idag och ska vara här en vecka så får vi sovmorgon!! Sportlov! Så skönt att slippa gå upp och skjutsa dem till skolan, för nejdå vi ska sova tills vi vaknar av oss själva, äta en riktig brakfrukost med levande ljus och tidningar vid bordet. Innan vi hasar runt lite för att sedan duscha och snygga till oss lite. På eftermiddagen ska vi nämligen till Västerås för att busa loss på busborgen. Jag ska möta upp Hanna och Francis med barn så vi kan busa, fika och skvallra :)
För sen jobbar jag fram till fredag innan jag har ledig helg!!

Jag har haft en sån märklig dag på jobbet...men tack och lov för mina kolleger.
Redan innan jag började jobbet ringde de för att kolla om jag var vaken, och för att beställa kramar innan arbetstid, de är sjuka men roliga. Igår när jag skulle hem stoppade jag händerna i jackfickan...där låg stämplar, hopprep och diverse de stoppat ner. Och Rita hade kaffekoppar och socker i handväskan *S* Och idag hade de hällt vatten på stolar och kladdat in dörrhandtag...de är otroliga, men på vårt jobb kan det behövas skratt så man kan inte göra annat än att le och vara glada att humorn finns!

Grannen kom in nu, var nog tur att jag inte gick ut igår, det var mer än ett slagsmål på stan. Det är otroligt vad man kan bli av fylla..*S* Jag blir mest äckligt glad, social och högljudd. Jag skrattar, pratar, dansar och donar runt. Men det känns det som det är helt okej faktiskt, i alla fall i jämnförelse med slagsmål, gråt och kräkor :)
Nee nu ska vi ut och ta ett bloss och kanske en liten kaffe :)
Men innan...en låt som  man blir glad av:
 http://www.youtube.com/watch?v=uL-Kpj9kQf8
Det är bara att höja volymen å sjunga med ;)
Kraam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0