Makeup-artist

Hade en rejäl sovmorgon, ända till klockan 10.00, och det händer inte ofta! Sen sedvanliga lediga morgonproceduren, kaffe, rockklassiker, kaffe, cigg, kaffe och en dusch. Seeen kaffe :), och en fruktfrukost, orkade inte göra något annat.
Var så uttråkad på eftermiddagen så jag kidnappade mina barn och åkte hem till Carola och drack kaffe. Och väl där fick jag en makeover av Carolas dotter...*S* och så snygg har jag inte varit på länge. Hon bara måste bli makeupartist!!! Kolla in rsultatet:


Här kan vi snacka hotta brudar!!!

Idag mitt på dan åkte en film på, Saw 4, jag hade inte sett den än. Och alla som sett Saw-filmerna vet att det är väldigt blodiga filmer. Men enligt min åsikt också väldigt bra filmer. Men en tanke slog mig när jag såg filmen...någon skriver ett manus till filmen. Och filmen är ruggigt sjuk...vem har sån fantasi? Vem kommer på alla blodiga detaljer, de olika lekarna för att lösa gåtan, bli en bättre människa och överleva...om än skinnflådd?!! Inte ens i min vildaste fantasi kommer jag på dylika saker...det maximala brutala som jag kommer på är att skinnflå ngn levande, spika upp skinnet på väggen och sen strö salt på eländet *S* och även det har jag fått från filmer, så det är inte ens min egen sjuka fantasi. Så jag undrar just hur det ser ut i huvudet på en sån människa...och är det genialt eller riktigt läskigt?! Vilket som så tjänar personen i fråga feta pengar på sin riktigt sjuka rubbade fantasi! :) Men gillar man saw-filmerna innan så är denna såklart helt sevärd.

Som vanligt kommer en riktigt bra låt:
http://www.youtube.com/watch?v=v7KHOnK2XiE&feature=related
I got another confesion to make, I´m a fool
Is someone getting the best of you...

Filmen Walking Tall går på 6an ikväll. Så det blir min kväll ikväll. Film, snacks, ljus och filten :) Lovely!
Och jag måste säga, huvudrollsinnehavaren i filmen är riktigt ögongodis!!!
God kväll:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0