Men God jävla morgon!

Uppe, vaken, på G! Att lägga sig tidigt igår lönade sig minsann idag! Jag rockar, tvättar, donar å har mig. Har skjutsat kidzen till skolan, ska hem till xet en sväng, och sen ...jobba YEY!!!
Och min axel är mer kajko än någonsin, så jag fick tid imorgon 8.00 på vårdcentralen. Såklart!!! Min första sovmorgon på flera veckor, kidzen är hos sin pappa och jag börjar inte förrän 12.00 och när får jag tid...jooo 8.00!! *s* Grattis Marie, bara upp å hoppa. Och utifall läkaren skulle råka vara snygg så måste man ju snygga lite innan;)

En av världens bästa låtar att städa till:
http://www.youtube.com/watch?v=-f1cwycSWq0
Japp där kan vi snacka om att städningen blir hyfsat kul och går som en dans! Så mer AC/DC åt folket! ;)

Och nu ska jag strutta vidare här hemma, en varm dusch å dona klart så jag kommer iväg till Magnus.
Och vad ska jag månne hitta på ikväll? Myskväll, eller så åker jag å hälsar på någon. Mhm, det blir en bra dag idag!
Jag är på äckligt bra humör. Glad, stark och positiv! Damn I´m good! ;)
En grym låt att fortsätta dagen med:
http://www.youtube.com/watch?v=j8HFDPt69jY

Ha en underbar dag! Le, skratta, älska, imorgon en ny dag då man kan börja om och leva till max igen!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Men smitta mej gärna med din äckliga energi och positivitet!!! Behöver det......

2010-02-01 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0