Nuuu...det här var det Anton köpte till mamma


Japp, han kunde inte låta bli, det var små pärlor som sväller i vatten som man har som dekoration sen :) Gounge!

Jaaa ååå jag skulle bara vila lite på soffan, å voffa kom å kröp upp med mig

Och sen sov Marie i en timme. Det innebär att klockan ett i natt sitter Marie vaken än...Typiskt! Men men cest la vie!
Magnus kommer 22.30 å hämtar kidzen eftersom jag jobbar imorgon, så jag får väl ta mig ett glas vin och kolla på någon film sen då.
Långpass imorgon, BLÄ!!
Men sen sovmorgon på söndag och kortpass <3 Så jag kommer överleva helgen.
En kille som jobbar på Rockland kollade om jag skulle upp imorgon, om jag skulle så skulle han ladda med en extra flaska Whiskey...HA HA HA :) Men serru, hon lärde sig sist! Inge whiskey en hel natt! Men sen ska jag nog inte upp dit heller.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra imorgon kväll ännu. Men vi får la si...det kommer ju visa sig om man säger så.

Men nu ska jag kolla på film med kidzen, dona med tvätten och bara njuta av att det faktiskt är fredagskväll!
Trevlig helg!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0