Ojoj länge sen jag skrev

Hmmm vart börjar jag då? Jo...en kollega till mig sa idag...vad heter din pojkvän? Ehh say what? Jooo men han du är tillsammans med... men va?!! Okej förtydligande...jag är singel och tänkte nog vara det ett litet tag. Att det står på facebook att jag är i ett förhållande beror endast på att facebook har en tendens att dra till sig massa konstiga människor med förslag om att webcamma bland annat. Så för att få vara ifred så skrev jag så, helt enkelt. Svårare än så var inte det :)


Jo dan innan alla hjärtans dag var jag upp på Rockland på Fate. Jag hade skitkul...vilket känndes dan efter... och jag tyckte jag var i skaplig form..men jag tyckte också när jag fotade skylten rockland att den var mycket skarp och bra...så döm själva :S

Sen alla hjärtans dag...inte fick jag blommor eller choklad...eller något alls....Eller nä det var ju inte helt sant... Mina barn var hos mig och mitt på dan tittade Anton på mig och så sa han...mamma jag slänger ihop nåt å äta. Jasså, sa jag och log lite. Jaaa, men jag kan bara laga falukorv. Hmm jo men det hade jag i kylen, så helt själv, jag var inte ens i köket, lagade han korv och makaroner åt oss. Och något finare hade jag ju inte kunnat få! Och gissa om han var stolt...han förkunnar med jämna mellanrum att hans mat är godare än min! *fnys*

Grabbarna dukar i vardagsrummet :)

Sen har vi byggt Märklintågbana. Det är en bana som jag är mycket rädd om. Det är första gången de fått se den. Den är nämligen min...från när jag föddes. Tydligen sa pappa redan innan jag var född till min mamma att han skulle köpa en Märklintågbana till bebisen. Och det gjorde han. Och under hela min uppväxt trodde jag det var hans. Vi fick knappt peta på den, utan han byggde och körde ;) Så när jag flyttade hemifrån fick jag den! haha och den funkade!!!


Johopp, så har man arbetat tolv härliga timmar idag. Trött så in i vassen. Men jag hann i alla fall med att prata lite med Marie på en av rasterna. Jag måste försöka ta mig ut å hälsa på henne någon dag så vi kan sitta i lugn och ro och prata. Och ikväll är det 30+ på hotellet, folk har frågat om jag skulle med...men jag har varken lust eller ork. Jag vet inte, Hotellet är inte så jättekul, och jag har varit ute tre helger i rad, så det känns som det räcker. En kväll vid tvn känns helt okej. Ibland behöver jag bara vara, andas, ladda batterierna och få drömma iväg lite i min egen värld. Så ikväll blir en sån kväll.
Sen fast jag inte vill tillstå det, så väntar jag... på vad kan man fråga sig. Men en känsla av väntan på något finns inom mig. Vi får väl se vad tiden bär med sig :)

En bra låt...som hade passat bättre på måndag :) Men ah, shit detsamma, Think outside the box!!! :)
http://www.youtube.com/watch?v=Er5uuCYi7q4

Ha en bra helg , sköt om er!
Kraam


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka duktiga killar du har!!! :-)

Åh vad jag längtar tills jag med kan gå till Rockland o lyssna på lite bra musik!!! Längtar inte heller spec mkt efter hotellet - men Rockland är alltid kul! Men...var sak har sin tid :-D

Kram

2010-02-21 @ 12:46:57
URL: http://ensammamammansblogg.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha...jamen jag hade ju missuppfattat ju! Förresten är du en sådan läcker pudding och gosig människa att någon saknar sin bättre hälft därute. Kram på dig. P.S Brukar inte lägga mig i människors privatliv (du vet hur det varit för mig)men var så säker på att du inte var singel så det bara kom.

2010-02-26 @ 07:05:56
URL: http://thegardenofeva.blogg.se/
Postat av: divinemarie

Haha Eva, du är för go! Och ja karlarnas förlust att de låter mig slippa undan ;) s nejdå det finns massa snygga trevliga tjejer där ute. Och det gör absolut inget att du frågade!! Bara fråga på, vill jag inte svara talar jag om det! :) Kram på sig

2010-02-26 @ 07:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0