Undisputed

Mhm, många har försökt, men än står jag. Så beroende på hur man väljer att se det, jag är obesegrad ;)
Så nu är det dags att sopa av dammet, ta tag i och påverka vad jag kan, jobba frammåt.
http://www.youtube.com/watch?v=nXzAr8j0E0w 


Andra dagen som sjukskriven, och jag har gjort...TADA!!! nästan inget :)
Och jag funderar redan på å börja jobba...men jag ska vara hemma resten av veckan så får vi se om jag går halvtid nästa vecka, måste ju bli bra i axeln nu, en gång för alla.
Så jag ska nog överleva detta också :)

Ibland skrattar jag lite åt mig själv, jag har satt en väggtext på köksväggen, dels för att det är snyggt och för att påminna mig själv om:

Men den kan kännas lite irriterande när just det ögonblick man står i inte är så jäkla roligt. Men å andra sidan ingår även de bitarna i livet. Och man lever bara en gång...så njut av ögonblicket, för detta är ditt liv! ;) *S*

Sååå nu har jag ägnat tre dagar åt att fika med vänner, pussa på kidzen, kolla på filmer och bara ta dagen som den kommer. Så nu börjar det bli dax för något projekt...som typ ta ner julgardinerna, baka och dona lite med hemmet så det känns mer välkomnande.

Jag hade velat ta en promenad såhär på kvällssidan, men vaaafaaan det stormar å snöar ute, så jag spar den till en annan kväll. För trots att jag är pissless på vintern nu så kan en promenad en vinterkväll vara riktigt upplyftande.
Pratade med Carina idag, det är tydligen rockkväll i helgen på sventas...eller var det norrmanska...hmm, det tål å tänkas på.

Neee nu ska jag återgå till min TV.
Ha en skön kväll
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0