Meducin i axeln och bilshopping

Morgon, kaffe, väcka ungar, köra till skolan, hem, kaffe, fixa tvätten, promenad, ringa viktiga samtal, hämta kidzen, följa med exet och köpa bil, fick ingen bil med oss hem, hem, shoppa, nuuu film och godis :)
Dagarna bara swischar förbi! Att åka och kolla på bilen tog 4 timmar...och inte fick han med den hem, så ja ja, var ju inte helt nödvändigt att jag var med.

Ringde läkaren och konsulterade kring min förbannade jävla skit axel...och på måndag klockan 13 ska jag dit...för nu jäklar åker tunga artelleriet in...det ska sprutas kortison i axeln. De skulle se om de kunde göra det, annars skulle jag få åka vidare till ortopeden i Västerås. Och med min jävla skit tur kan jag räkna med att han sprutar...men fel och sen får jag åka till Västås.
Ringde till chefen och informerade om läget. Han svarar -Men fy fan din stackare det gör ju skitont!
Okej...måste man tala om det innan? Kan man möjligen vänta med det till efter måntro???!!! *s*
Så nu är jag smärtsamt informerad om att det tydligen skall göra skitont att spruta in grejer i lederna... jaja, huvudsaken jag slipper ha konstant ont så kan de näst in till amputera skiten.
Sen fick jag en annan rolig nyhet från chefen som fick mig jäklans glad, men vad det var behåller jag nog för mig själv ;)

Fredag, dags å värma inför helgen. En fullbokad helg dessutom. Sååå vad passar bättre än lite rock?!! Inget!
http://www.youtube.com/watch?v=lPC8c9iokP8


http://www.youtube.com/watch?v=B-nMJV__PKM

http://www.youtube.com/watch?v=j_t0lHHH5FU

Så vassegoda, tre grymt bra låtar som absolut funkar å värma till!
Nu är jag så förbenat slut...skulle behöva en massage. Men en liten Wirre får göra jobbet ikväll och värma innifrån ;)
Så ett trist inlägg från en trött men glá Marie! :) Vem vet någon dag kanske jag lyckas knåpa ihop ett roligare inlägg ;)
Ha en härlig Fredag!
Kramenkram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu blev jag allt nyfiken! :)

2010-02-13 @ 08:22:23
Postat av: Francis

Jag vart oxå nyfiken...hoppas du kommer tebax snart, vi saknar dig på jobbet..kramis

2010-02-13 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0