Tandfen


Jopps, så var det dags för mamman att ta på sig tyllkjolen, det glittriga diademet, trollstaven, ballerinapjucksen, rosa läppglans och trolla ännu en tand till massa guldmynt...mhm man är aldrig ledig! ;)
Men gissa om kisen i fråga är väldigt stolt! Han har hållt på med den tanden i flera dar, och nu äntligen fick han ut den!


Sådan mor sådan son:) Goaste bullkinderna i stan har vi då!


http://www.youtube.com/watch?v=x1nixzYHDus&feature=fvst
Har äntligen hunnit med å umgås med Jennie lite. Resultatet...som vanligt;) Trevligt, roligt och galet!

Jo men annars då, funderar på ett av två alternativ...transplantera axeln och få en ny som funkar...eller transplantera hjärnan och få en helt ny kropp...hehe
I alla fall, har en del ont kan jag säga, och jag ser fortfarande ut som Asta 87 när jag kränger på mig kläder. Och det lite lustiga är att imorgon har det gått en vecka sen jag började pillertrilla för axelns skull, jag ska käka piller i tio dagar. Pillrena är kombinerade antiinflammatoriska och smärtstillande. Om jag hade lika ont efter en vecka skulle jag höra av mig...men hur fan ska jag veta det som i stort sett konstant har smärtstillande i kroppen??? Va,va, va? Känns ju inte så genomtänkt...Sååå jag får nog vänta tio dar innan jag hör av mig.

Igår lyckades jag med konststycket att sitta tre och en halv timme i telefon. Det var evigheter sen jag gjorde det. Men vissa människor kan man bara prata om allt och inget i evigheter. Micke är sån, och tur att det var han som ringde;) *S* Nejdå, vi har båda tre så vi ringer gratis. Men jag lyckades inte få hit honom idag, vilket var lite trist för sällskap ikväll hade varit riktigt nice. Men men om jag inte är ute å cyklar helt så blir det fler dagar framöver i livet.

Och imorgon en ny dag igen, alltså schit vad fort det går! Hoppas på sol imorgon också, så jag och Vedder kan ta en promenad. Och så får jag middagssällskap...hmm undrar bara vad jag ska laga för mat???
Ja får hitta på nåt, han äter ju det mesta, så det ska nog lösa sig.
Nattis!
Kraam 


Kommentarer
Postat av: Maria

hehe vad söta de blir när de får små gluggar i munnen! Min äldsta längtar ivrigt tills han får tappa sin första också! :-) Kram

2010-02-10 @ 10:52:04
URL: http://ensammamammansblogg.blogg.se/
Postat av: mormor

Så snygg du är i munnen,nu kan du inte vissla.

Hoppas tandfen kom med många pengar.

Hälsa till storebror från mormor jag saknar er.

2010-02-10 @ 14:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0