Ab imo pectore (Av hela mitt hjärta...för de som inte kan latin ;) )

Kära du, som uppfyller alla önskningar (vem du nu må vara), jag har inte så stora krav...
Jag önskar mig rikedomar så stora att de räcker till mig och mina nära och kära, jag vill ha det perfekta drömhuset med pool, gigantiskt fransk kök, gym, spaavdelning, eldstäder, djupa fönster och knarr i golven. Ett sommarhus i Mexico, ett på Nya Zeeland..åå tja släng in ett i Thailand och för närhetens skull ett i Italien eller södra Frankrike. En sprillans ny svartmetallic Cherokee, en Caddilac cab, och en Harley Davidson. Jag vill ha det perfekta utseendet och en garderob som matchar min vakra uppenbarelse. Jag vill ha friska, snälla, lydiga barn som är lyckliga. Jag vill ha guld och juveler. Jag vill ha framgång i arbetslivet och i min fritid. Jag vill kunna ägna mig åt alla mina hobbys och vara en mästare på dem.Jag vill vara lycklig, frisk och bada i rikedom och vänskap....Ska det vara så mycket begärt??? Om det nu anses vara för mycket kan jag tänka mig att kompromissa och få en snygg, äckligt rik karl, som är intelligent, omtänksam, sexig, rolig och dyrkar mig...

Mhm jobbat idag då...som i stort sett varenda annan jävla dag. Så det var ju som vanligt då. Fortfarande lika tjatigt på jobbet, man ska fan vara överallt och för det får man ett bidrag varje månad som täcker...ja ingenting egentligen. Inget av det jag vill ha i alla fall. Och eftersom jag tydligen inte kan göra annat än å gnälla nuförtiden så...fjårtislista!!! De som inte gillar läsa intetsägande, meningslösa ,totalt hjärnbefriade listor kan hoppa det! ;)
 
Namn: Marie Ann-Charlott Äng
Kallas för: Marie, Marre, Marängen, Marischa... haha kärt barn har många namn
Stjärntecken: Lejon, vad annars?!!
Höger eller vänsterhänt: Höger, men jag sms:ar med vänster
Tatueringar: 2 typ...varav en får man anstränga sig för att se....å fler ska de bli, sådär 4 till
Längd: 172, men önskade jag var 162
Skostorlek: 39
Hårfärg: Tja en färg är det i alla fall..eller fler om man ska vara knusslig...så går det när man hemmafärgar
Fräknar: Jodå, till mitt förtret...vem vill se ut som man fått en näve grus i fejjan?!!
Tycker du att du är attraktiv? Det beror på hur du definerar attraktiv, utseendemässigt nope, som person absolut!
Dricker du? Jaaa...jag har hört att man inte överlever utan vätska ;)
Röker du? jooo det med, fast det har jag hört att man dör av...
Vilket schampo använder du? Ett som man tvättarhåret med...skiter i märke...det måste klara mitt lukttest
Vilken parfym använder du? Beror på vilket humör jag är på, har ca 10 st jag väljer mellan
Vad är du rädd för? Höjder, spindlar, misslyckande, ensamhet och mörker
Senaste personen du ringde? Carina
Personen som ringde dig? Mamma <3

Har du någonsin…

Blivit arresterad? nja eventuellt
Gånger ditt hjärta brustit? 4 av kärlek
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Tja några gånger...hur många kommer jag inte ihåg

Senaste…

Boken du läste? En bra dag att dö
Personen du fick e-mail av? Som inte var jobbrelaterat...Jennie
Personen du fick brev av? Kommer inte ihåg när jag fick ett skrivet brev senast...vilket är synd...de skulle jag vilja ha!!!
Saken du köpte? eeehhmm ska man komma ihåg sånt?


Jaaaha helt otroligt att jag lyckas åstakomma det ena meningslösa inlägget efter det andra ;) Men lite terapi är det...ååå terapi verkar jag behöva. Satt å tittade på So you think You can dance i förrgår...ååå grät när de inte kom med...Hallå...jag hade inte sett ett enda avsnitt innan, och skiter väl blanka fan i det egentligen. Men är så enormt känslosam just nu. Ännu en anledning till att det är bra att gilla skräckfilmer...då kan man vara säker på att man inte gråter i filmen i alla fall... haha jag messar frenetiskt istället när det blir för läskigt...för mörkrädd är jag å ;)
Näää nu ska jag laga mat...ååå värsta lyxmaten...korv och makaroner. Fast frågar man mina juveler så är det bättre än en biff med potatisgratäng, å man får vara tacksam att de är så lycklig över det lilla emellanåt.
Sen ska jag nog amputera mina fötter...det är så kallt på golven här så jag misstänker att jag har kallbrand snart... Haha eller så smörjer jag dem med tigerbalsam och tar på raggsockor innan jag tänder ljusen, kryper upp i soffan och är tacksam över att jag har fötter ;)
Ha en underbar kväll
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0