barnarbete;)


Mina två gullungar ryckte in och hjälpte till lite här hemma idag! Sikka goa killar! Och vad deras framtida fruar kommer tacka mig en vacker dag :)

Lång dag, snö som bara vräker ner...usch
Telefonterapeut, vän, gnäll, söker svar, väntan, kärlek
Jag vill inte sätta hela världen i brand, bara tända en eld i ditt hjärta

Joo men här är allt same old, same old...kaffe yoga, kidzen, grannen...jaaa precis som vanligt.
Men nu vill jag allt att något ovanligt skall inträffa! Något spännande, omtumlande, vackert, underbart
Lite kryptisk idag känner jag mot vad jag brukar vara...ååå så kan det vara vissa dagar
Och så har jag hittat på lite bus å tricks tills på lördag, det kommer vara magnetiskt, sprakande och slå gnistor...om man nu ska tro allt rakt av...och vem vet, det kanske man ska! :)

Möte på jobbet imorgon heeela dagen...det kommer bli en lång lång dag
Sen hem å feja och fixa tills lördag.
Lördag blire shopping, och så ska vi äta lite middag här...tacogratäng med massa tillbehör tänkte jag göra, gott serrö. Vi blir nog en åtta stycken som äter här, sen ska 5 av oss vidare ut i natten för att spraka, glöda, dansa och roa oss. It´s gonna be a good good night...undrar bara vad jag ska ha på mig...hmmm

http://www.youtube.com/watch?v=z77Fspd5hlg
Grym låt!!! Å sån är jag idag...snäll, söt, rar, go, underbar, älskvärd, bitchig, salt, elak, beräknande, lömsk... *s*

Nattinatt
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0