Bröllop! :D

Min syster är nu en gift kvinna! Var på bröllop igår...och attans, värdens vackraste brud! Så fint bröllop, otroligt god mat, underbara gäster och en riktigt röjarfest! Bandet var enormt bra...en låt nynnar jag fortfarande på... http://www.youtube.com/watch?v=Rynxm_GQEsI
Men som man säger...en bild säger mer än 1000 ord...så med viss censur...varsågoda! Bilder från det roligaste bröllop jag varit på :)


På väg in i kyrkan, byte av ringar, och man och hustru!


Väntar på mat och fotografering av gästerna
Mina stiliga grabbar!


Alla vi 4 syskon, inte ofta vi fastnar samtidigt på bild


Tårtan


Första dansen som gifta!



Och lite partybilder

Så grymt trött nu, känner mig något så enormt bakfull, vilket jag inte är!
Så nu ska jag mysa till det resten av kvällen!
Och Madde och Thomas, Lycka till, ni är underbara!

Kram

ps...de små bilderna går å klicka på så de blir stora :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0