damn that snooze-button!!!!

Vad är det med mig och mornar? Varje kväll när jag lägger mig har jag en plan för hur jag ska agera på morgonen när klockan ringer (japp, jag har en plan för allt! Hur jag ska kliva ur bilen, hur jag ska packa grejjerna i backen innan jag kör dem genom röntgenmaskinen på jobbet, hur jag ska få med mig jackan och matlådan...and so it goes on and on and on... ). Sen kan jag avslöja att inte en enda av mina planer går i lås... jag får planera om dem femtioelva gånger under dagens lopp...så jag är en jävel på att snabbt lägga upp en plan... haha. Samma med mornarna...klockan ringer 6....och där var min plan åt helvete...VARJE MORGON!!!! Planen är att jag direkt ska studsa ur sängen, ta en kopp kaffe och hasa mig in i duschen...men jag snoozar...å inte en gång...jag snoozar till stressen, paniken och den totala sista minuten för att hinna komma 10 min senare till jobbet än jag tänkt. Trots att jag vet att jag inte kommer vara 9 minuter piggare av att tryckt på snoozen..utan nio minuter mer stressad...gör jag om det varje morgon! Jag måste sluta!!! AAA finns det typ ngn AA-grupp fast för snoozare? SA typ...hmm kanske ska starta en :) Det kanske blir mitt stora genombrott, grejjen jag blir rik å känd på, eller kanske inte. Men man måste ju testa allt minst en gång innan man kan säga bu eller bä, å vissa saker måste man testa fler gånger innan man kan avgöra om det var något ;)

Jobbat idag igen då...som om det nu skulle förvåna någon. Och jag å Hanna planerar nojjar donar å grejjar. Vad ska vi ha på oss...och hur ska vi bete oss, men framförallt...hur fan kommer andra bete sig. 
Jag är ganska säker på att jag inte kommer göra något galet även om det stormar å brusar på insidan...men jag litar inte på andra. Inte för fem öre, och hur hanterar jag något sånt. Jaja man kan ju alltid åka hem. Även om jag planerar att ha en galet rolig kväll! Så hoppas hoppas hoppas inget förstör det. 


Ååå så börjar jag ana ugglor i mossen, men inte ugglor som tänker hoa ur sig hur det står till. Utan ugglor som tänker tiga lite stilla i väntan på hur det blir för att inte missa sin backup plan... Illa, illa. Jaja jag får se tiden an hur det ter sig. Vem vet...man ska passa sig på mossen så man inte kliver fel..haha hoa det kan jag med :)

Annars händer inte mycket när man jobbar heeela dagarna och har kidzen hela kvällarna. Inte saker som kan skrivas här i alla fall. 80% av mitt liv innehåller ju sekretess :)

Kram  


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Mmm, spännande som tusan vart det hela slutar.... ;) Men du, ska du starta en grupp för snoozare borde den heta AS isf!!! Anonyma Snoozare.... :D

2010-01-15 @ 14:28:23
Postat av: Anonym

hehe jag anammar det amerikanska namnet för att få medlemmar i alla nationer... alltså SA ;)

2010-01-17 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0