datahäckör

mhm värsta datahackern är jag...skitstolt...sitter i sängen, uppallad med kuddar, med ett varmt täcke och leker med ungarnas laptop. Inte nog med att jag lyckats installera msn, webcamera å internet....jag har lyckats aktivera bluethoth och verifiera med pinkoder jag ikke hade!!! Shit jag är impad själv...så från min mobil:  
TA DA!!!!! Hehe tur att åtminstonde jag själv blir impad;)
Och när jag höll på med att pilla i telefonen insåg jag...min yngsta son är en telefonhacker.... 
Hehe kul kille...dessutom var det femtioelva bilder på tavlor, granen, tvn, prydnadsgrejer och andra otydliga tingestar...sådan mor sådan son

Jahapp, hade sökt semester imorgon och torsdag för två veckor sen...meeen de fick jag inge svar på från jobbet om jag fick eller inte...de har bara totalignorerat det...så jag ska knata till jobbet tomorrow:S
Så ännu en dag i verkets tjänst...suck
jaja sängtime
Sov sött
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0