mammsen fyller år

JanuaribukettenBlommogramchoklad 60 gr
Så jag beställde ett litet blommogram och lite choklad till henne :)
Grattis mamma!! Älskar dig <3

Jobbat heeela långa dan, trött som en...ja jag vet inte vad.
Vart välkommnad tillbaka till jobbet från att ha varit sjuk med en överfull mailbox och massor att göra!! Mer än jag hinner...*suck*

Nu ska jag ta en kaffe med sällskap, krypa upp i soffan, tända ljus och slökolla på tvn. Ingen ork till annat ikväll.

Det finns en mening med allt. Men ibland tar det tid innan den visar sig, och ibland måste du själv välja att lägga in vilken mening det har för dig. Man kan lära sig något av allt som händer och sker. Man kan förändras och utvecklas. Och ibland behövs ett slut för att man ska få en ny början till att göra saken bättre. Allt är föränderligt, allt går att göra om bättre om man är villig att ge det en chans till. Och det mesta förtjänar en chans till. Men det är ditt liv och dina val. Använd det väl! 

Parta lugnt ikväll goa vänner som ägnar er åt det, och ta hand om varandra!


http://www.youtube.com/watch?v=byEGjLU2egA&feature=fvst
Och såklart en låt att rocka loss till :)

Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0