extra virgin olivolja och massa skratt...morgonrocksbloggen!!!


Japp såhär kan det se ut när jag fått en idé... Har sådär tråkiga vinterben som bara slukar fukt. Så jag fick en eminent idé...olivolja! Det ska ju vara bra för allt! Så i några timmar packade jag in mig själv i olja. Och damn vilket resultat! Len så det förslår, den kommer jag använda fler gånger. Såå hela kvällen blev lite av en SPA-kväll, färgning av hår och ögonbryn, rakning, plockning, filning, peelning och inpackningar. Så jag är len mjuk och luktar gott, riktigt nice!

Började denna morgon med att köra Anton till skolan, sen hem ut med yogamattan och körde ett 70 min yogapass. Och det behövdes! Om ett par veckor kommer min smidighet vara dubbelt mot vad den är nu, och det är bara ett plus på thaiboxningen :) Så här blir det ett pass yoga varje dag nu under ett par veckor så får jag se hur mycket man utvecklas.
Sen frukost! Lovely! Var så sugen på ägg, så ägg och nymalet kaffe har gått ner.
Sen var jag in på rockklassikers hemsida
http://www.rockklassiker.se/program/morronrock/blogg
Lyssnarmailet...är min konversation med Anton Körberg som ligger i deras blogg! Gud så jag skrattade :)
Och man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, så jag blir nog en gammal jäkel jag :)

Nu ska här duschas, spacklas och sen städas lite. I eftermiddag kommer nog Marie förbi och vi ska palta in en hårförlängning. Och förhoppningsvis dyker Carina också förbi då...hmmm undrar om jag ska vara lite huslig och baka till dess så jag har fikabröd och bjuda på för en gångs skull...


http://www.youtube.com/watch?v=NqTuN-35580
Ha en underbar dag!!! 
Kram 


Kommentarer
Postat av: Anita

Blir grön av avund skulle också vill sätta mig i badkar och bara pyssla om sig själv det låter mysigt:)

2010-01-27 @ 13:14:43
URL: http://www.abkns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0