Kuk i halsen

Japp, ont i halsen å svullen...å täppt i näsan, ååå febrig å fy satan vad synd det är om mig! Och som tur är...jag är ledig när jag är sjuk! Eller vänta nu...är det verkligen bra?
Jaja vikket fall som helst...har hittat min tatto jag vill ha...faaast så klart måste den göras om för å passa mig:)


This is the one! Meeen den måste centreras för den ska sitta mitt över ryggraden, sen ska bladen bort, och det svarta ska vara skarpare svart och rosorna ska det vara rött i. Sen ska den vändas horisontellt över rumpa ut mot höfter, och länkas ihop med en jag redan har... Haha små krav jag har;)
Den kommer bli stoor, och vacker :) Men då kom nästa problem, om killen jag tänkt ska tatta den ska göra det måste jag ha en bild på den...alltså inte en tattuering som bild...utan en bild på tattueringen...FUCK! haha och det har jag ju så klart ingen... Så under dan har jag föröskt skicka samma bild om och om igen...bara att jag bytt den till svart vitt och ändrar kontrasterna...men han gick inte på det... Sååå hur gör man nu då...jag vill INTE ta en futtig ros som mall...jag vill ha stora rosor...med massa blad... haha
Jaja jag kanske testar en gång till å se om det funkar å lura honom senare....efter ett par öl kanske;)

Mhm sen har det städats å tvättats här hemma idag:) Det är riktigt myspys nu, ljusen brinner och bara lite småpalt här å där å fixa. Så det är prima det :)
Skulle behöva pallra min varma febriga rumpa ner på macken å handla cigg... men den varma rumpan tycker det är så enormt in i vassen skitkallt så den drar sig för det... Men men så småning om så måste jag väl, om jag inte ska sluta röka idag..och det har jag absolut inte tänkt mig!
Ingen bra idé att slut med mina beroende samtidigt som jag har en enorm svacka i mitt liv, känns som om det vore idiotiskt att göra sånt då. Så kaffe, cigg, cola och treo stannar i mitt liv!

Mmm funderar lite på om man skulle ta sig EN liten öl sen å...kan nog vara så att det är så det blir... Hade jag haft wirre eller ren sprit hemma hade ju det fått gå ner i medicinskt syfte... men jag har ingen. Så en öl får duga!
Ha en go kväll
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0