snöstorm, badhus, bastu och mailadresser

Vaknade...trött! Väckte kidzen...trött! Kaffe...i alla fall lite mindre trött. Mitt sömnbehov är nu likamed en bebis sömnbehov...känns som om jag skulle behöva sova 18 timmar om dygnet, men blir det sex timmar får man vara glad. Sååå off med Anton till skolan, Jacob var nämligen dålig sa han idag igen...senare under dagen kröp det fram att the little kid tyckte han var sjuk var....jo i ena foten?!! *S*
Sen ett pass yoga...och nej jag kan fortfarande inte nudda näsan i knät när jag ligger på rygg med raka ben upp i luften...
Elva ringde Carola för å kolla om vi skulle ta en vända till badhuset på eftermiddagen och jajjemensan det skulle vi minsann. För ute blåser något som liknar snöstorm...och en bastu kändes som ett riktigt lockande alternativ.

Sååå vikken färg har min bikini då?? Joo en färg som är riktigt snygg till sommarbrun hud...men riktigt gräslig till vinterblek hud...Röd! Men det var bara att åma i sig i eländet och se nästan blåaktigt blek ut, sådär så man nästan blir bländad. Sen knata ut i ett svinkallt badhus och dyka in i bebispoolen med alla föräldrar...det är endast där som det är varmt i badhuset typ. Så där satt jag och Carola och busade med kidzen lagom till vi såg ut som russin...så inte nog med att jag var blek jag var skrynklig också, nice! Vilken tur att inga DILF:ar dök upp ;)
Men en tanke slog mig...jag gick upp ganska mycket i vikt när jag var gravid och det har satt sina spår, så är det ju bara. Men över lag så funkar jag, jag menar att jag har breda höfter det tycker jag själv bara är kvinnligt, och merparten av mig är mjuk skön utan att det är enormt mycket för mycket av något. Och jag menar även solen har fläckar...så jag funkar, även fast det inte är perfekt, jag menar man får välja lite hur man vill se det:)
Men vissa unga tjejer på runt 20 som ganska säkert inte har barn är enormt stora. Det kan inte vara kul att vara så stor så magen hänger över kruttan...Men det som är ännu mer förvånande är att dessa tjejer ofta envisas med en trekantsbikini med tunna snören i en storlek för litet!! Det ser ju bara än värre ut då, kan ingen av deras vänner eller deras mamma tala om att det kanske inte ser så bra ut...att en större bikini i rätt storlek är mycket snyggare. För inget fel i att vara mullig...men rätt storlek på kläderna är ju en fördel å ha.
Och en sak till...skulle inte vara så dumt att ha en bastu själv!!! Satan vad skönt det är å sitta å jäsa i en bastu...fattades bara en öl och lite tilltugg.

När vi kom ut såg det ut som om bilen stått där i ett dygn...inte tre timmar...jävla satans skit snö!!! Det räcker!!! Det behöver inte komma mer...det ska ju snart bort så vi får vår. Sååå fööör faaan, sluta nu!
Sen åkte vi hem och stekte iordning hamburgertallrikar, kollade tv och gjorde matteläxan.
Och nu sitter jag här...fortfarande frusen och så enormt trött.
ÅÅÅ just ja, nu har jag beställt thaiskydd btw...så nu jäklar ska jag snart försöka börja boxas igen. Överdoserar ipren för å se om det i axeln lägger sig ngn jävla gång.
I alla fall...satt här i godan ro under filten...då en mailadress dök upp på msn om en förfrågan om vänskap. Och eftersom jag inte kan folks mailadresser så accepterade jag. Personen i fråga var offline och ingen profilinfo alls eller bild eller ngt annat fanns. Sååå ska bli spännande och se om det är ngn jag känner eller om det är ännu ett stolpskott. Spännande spännande :)

http://www.youtube.com/watch?v=Vm4LoTmsSh8&feature=related
Mmmm är nog olika från gemene man...om man tar lärdom, frågar, reflekterar kanske han inte behöver gå alltför många vägar ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CMgSXsBEIbM
Ååå den bara för att Volbeat är så jäkla sköna, och det är en av mina favvolåtar med dem! Dem måste jag se. Så nästa gång de är i närheten, då står Hanna å jag längst fram och kastar upp trosorna på scen :D

Dags för kvällsproceduren: Tandtråda, tvätta av, smörja, ta ur linser borsta tänder och krypa ner under varmt skönt täcke i nybäddad säng!
Night night don´t let the bedbug´s bite
Kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha tack för peppningen :D

2010-01-28 @ 13:10:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: denise :) <3

tacktack :)

2010-01-28 @ 17:30:36
URL: http://deniselofstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0