One

One love
One life
When it´s one need
In the night


http://www.youtube.com/watch?v=ZpDQJnI4OhU&feature=fvst


Så igår kväll var vi ute å härjade lite i Sala. Vi började hemma hos mig. Jag hade lagat tacogratäng till de kom och tagit några glas vin undertiden jag stod och skar grönsaker :) Så när de kom vid 19 var jag lagom glad och på humör. Vännerna Hanna hade med sig var jättetrevliga öppna människor. Så vi käkade, pratade, drack och lyssnade på rock tills det bar av till Rockland. Jag har aldrig varit där förut. Ett litet men helt okej hak måste jag säga. Och till skillnad från till exempel hotellet så var folk sånna att man kunde bara glida fram och prata och det var som den naturligaste sak i världen. Skulle vara på hotellet det...hehe. Så innan de gick hem så var det en del som gled fram å sa hejdå gumman, vi höres. Synd att jag är så jävla dålig på namn! De kan tala om vad de heter tre gånger och ändå säger jag fel namn...
Vi vart kvar sent, jag satt å käkade med trummisen i bandet och var väl inte hemma förrän klockan var bra nära tre.
Tack alla godingar som var där uppe och gjorde kvällen grymt rolig! Och tack Hanna. Du är bäst!
Sen i morse vaknade jag 06.30 med en huvudvärk som inte var av denna värld.
Men treo och kaffe fixar der mesta. Sen är det ett måste för mig...pizza! Och tack och lov för pizzaonline.se. Pizza och Cola sen halvslummra framför en film. Sköna, sköna söndag!

Jag tänker på dig varje dag
Jag drömmer om dig på nätterna
Du bara finns där

http://www.youtube.com/watch?v=RYN8pZ18Qgs

Har städar och diskat lite efter igår. Sen har jag och mina goungar spelat tv-spel å käkat godis.
Imorgon börjar en ny vecka igen.
Tiden går så fort, emellanåt hinner jag inte alls med. Fast samtidigt har jag lite känslan av vakum.
Snart är det vår igen i alla fall. Och som jag längtar!!
Nej nu ska jag lägga mig och läsa en stund. Av någon outgrundlig anledning blir det tidigt i säng ikväll ;)
Keep on chasing the dream
Nattinatt
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Rockland är faktiskt ett grymt trevligt ställe, med oftast trevliga människor!! :-) Längtar tills man kan gå dit igen!

Verkar som att du hade en kanonkväll iaf!!! :-D Kram

2010-02-01 @ 13:50:30
URL: http://ensammamammansblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna A

Halsbandet undertecknad har på sej är kidnappat.... Har ingen aning om vart det tog vägen... Fast jag har då starkt för mej att jag hade det med mej hem.... :S Kram kram

2010-02-06 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0