who do you think of, does she look like me?

Jobbet jobbet å jobbet lite till...eller nä, möte och utbildning var det ju idag.
Lärde jag mig något nytt...jodå det gör man ju oftast bara genom att lyssna på vad andra har att säga.
Sen hem till xet tog en kaffe, pratade lite skit å hämtade hem kidzen.
Sen det vanliga bla bla bla...

Min älskade Fräddegrädde dök ut på msn nu på kvällen. Han är alltid så go att prata med. Det är faktiskt en karl som man kan diskutera djupa filosofiska tankar med ena stunden och i nästa mening vara riktigt rå å sarkastisk med och det blir inga missförstånd!! Och damn vad allmänbildad han är. Jag är hans idol, han är bara så wounderful! Han tänker jag alltid på med kärlek och respekt. Men inte den sorts kärlek som gör att man vill ha ett förhållande. Utan en större kärlek. Synd att han envisas med att bo i Malmö!!
Så nu en låt han skickat till mig en gång, en låt som gör mig glad och får mig att tänka på honom, och en sommar ska jag baskemej sitta vid havet med Fredrik och dricka en öl :)
http://www.youtube.com/watch?v=PvEO9frhZhk

Prestigelöshet, ordet kom upp på jobbet idag
Och det ordet gillar jag! Men det är ett svårt ord också.
Men jag har under dagarna gått å funderat på en sak väldigt mycket. Och jag har väl kommit fram till någon form av tyckande kring det. Och prestigelöshet ligger bakom den tanken. Att jag släpper det, jag dömer inte, jag drar inte upp det mer. Spelar ingen roll vad som var fel eller vem...kanske är det bara helt enkelt så att rätt och fel inte finns här. Att ingen kan vinna, att jag bara kan förlora.
Så jag släpper det för vad det var. Lägger det bakom och blickar bara frammåt. Och välkomnar vad det än må vara som kommer framöver. Men försiktigare denna gång. Så jag släpper nu
Skönt

Tomorrow tänkte jag ta en liten sovmorgon, innan jag drar upp på stan och shoppar lite.
Sen hem och dona lite, plocka, laga mat och snygga inför kvällen.
Och det ska bli en bra kväll, ser fram emot å härja lite med Hanna.
Så ikväll blir en kväll med ballader, tända ljus och slappa
Då passar denna bra
http://www.youtube.com/watch?v=jwKJp-w8KQ4

Partymusiken spar jag till imorgon!
Så nu en film, en wirre och slappisch.
Ha en skön fredagskväll!
Kramen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0