@-,--`-- --,--´-@

Vaknade...seeeg så in i vassen, men vad gör det när man är ledig, kan ligga och dra sig, sen dricka femtioelva koppar kaffe i underkläderna? Inget!! :)
Och två skift kvar sen får jag semester :)
4 ljuvliga veckor...som garanterat kommer gå alldeles för fort...

I alla fall. Stranden idag igen, såklart. Det är enligt mig det absolut skönaste sättet att tillbringa dagens hetaste timmar på. Vattnet svalkar, man är tidsbefriad, man kan busa lite, man äter gott och ofta hyfsat nyttigt och får en snygg bränna.
Men ibland sååå kan jag inte hjälpa att jag känner mig som en blobba som ikke bör vistas på stranden...att det känns som om jag ser monsturös ut och är en hemsk människa man gör allt för att radera att man någonsin kännt. Så vart det i alla fall idag när ngn jag kände inte ens hejade liite. Hade jag fått ögonkontakt hade såklart jag hejat. Men det gick bara inte...så det blev mest konstigt...fast det inte alls skulle behöva vara så. Det hade kunnat vara trevligt roligt och lite spännande eller något....vad som helst än ett vakum. Men i övrigt hade jag kul. Vattnet hade en underbar temperatur, ungarna och jag busade, korsord, lite folk här och där som jag pratade med. God sallad och det perfekta vädret. Mer sånt!
http://www.youtube.com/watch?v=cZFd5w_IoBQ&feature=related

Väl hemma var vi bra slut. Så det blev enkel middag...ehhh korv m bröd..haha
Sen jordgubbar och glass

OCh det där linnet...jag tycker det är så snyggt med sån urigning. Men detta linnet åker längst in i garderoben...första och sista gången jag använde det...för det första är det för uringat...vilket jag kan leva med...men...
Jag var på Coop och handlade, när jag stod i kön så stod en karl och tittade konstigt på mig...inte direkt på mig, lite röd, ihopkrupen men stirrade på ngt vis ändå. Först tänkte jag att han allt måste vara lite bliven...tills jag tittar ner och inser...att jomenvisst hej brittis!!! urigningen hade glidit ner över ena bröstet...jahopp, jaja det bjuder jag på...men en gång!!! Inbte fler :S

Nu ska jag snart ta en lång dusch, skrubba peela fila och smörja, måla naglarna, plocka ögonbrynen. Sen ska jag tvätta lite, städa av lite och ta mig en öl.
Så that´s my plan
Ha en bra kväll
Kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Hahahha...du får tänka så här: du gjorde gubben super glad idag... nu har han något att drömma om ;-)

KRAMAR SILLA



Ps! Ser alltid så mysigt ut i er trädgård...

2010-07-15 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0