älskade älskade värme


Dagarna går, mestadels vid vatten. Solen ger energi och en känsla av att allt ikring blir som man vill tillslut.
Jag njuter av sena sommarkvällar, god mat, picnic på stranden, mina barn, vänner och att bara följa kroppens rytm...så länge jag inte jobbar. Men en vecka kvar nu, sen kan jag i fyra veckor hänge mig åt frihet.

Idag började vi dagen med Måns Ols, och jag måste säga det är inte riiiktigt min strand. Det är en sån strand som gör att jag vill ligga osynlig bakom en buske...för där är det en hord av söta 18-åriga tjejer med perfekta kroppar...inte har de breda runda höfter, stora tunga bröst och mjuka lår, och en mage som minner om två barn...nejdå de är smala fasta med små bröst...och till och med vissa med barn ser ut så. Meeen samtidigt...bara yta...och med yta kommer man bara en viss bit...sen krävs mer.
Sen åkte vi ut till en strand i skogen..Hille?? någonting...mysigt












Så så snurrar de lediga dagarna på. Känns lite som om jag står vid en punkt i livet där allt är lugnet innan det börjar röra på sig igen.
Och nu ska jag njuta av det sista av denna sommarkväll innan jag tar en dusch och sover.
Sista veckan...håll ut!!!


http://www.youtube.com/watch?v=nTgnSW6MOdM


kram


Kommentarer
Postat av: Silla

Ni har ju det jätte mysigt...med mycket bad som vi har..Men snart ska du lära mig att göra pajer så jag med kan ta med mig en massa god mat ;-)

Synd du inte bor här nere så hade vi åkt tillsammans till alal sjöer..o du hade fått laga pajen ;-) KRAMAR Silla

2010-07-12 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0