burning

I denna vädertristess, mitt på min underbara underbara semester så kan jag inte hjälpa att raslösheten smyger sig på. Så i trökandet åkte vi hem till Mangepangepingpong en sväng för att dricka oss lite kaffe. Det var ungefär samma väder här...alltså är jag fortfarande rastlös...men jag robbade hans kamera lite och så fulade vi oss.

Okej...så nu har gjort det...nu är det bara resten av dagen å fylla något med då. Och jag är på sånt där busigt humör... men kommer ju inte direkt på något busigt att göra en måndag.
Jaja vi får la se vad som händer...något i alla fall, för annars kommer jag klättra på väggarna, och det är ingen vacker syn.  Det sjuka är att jag är seg och trött samtidigt...är nog vädret som gör att man blir lite loj.
Jahapp jo men visst serrö, joråsatt ehh

http://www.youtube.com/watch?v=khSWjU5TEa4

Seee yaa later
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0