dart

Efter att jag bangat Västerås eftersom jag inte orkade, och Falsterbo eftersom jag inte kände någon såg det ut som om jag skulle få tillbringa lördagskvällen/natten själv. Vilket kändes helt okej faktiskt...tills jag några timmar senare började på å bli rastlös.
Visst Tony hade varit här på kaffe, vi hade varit upp på stan jag hade gjort en kycklingsallad till lunch, hjälpt Björn med att stryka lite...men när himlen sprack upp solen visade sig och timmarna tickade på så började jag på å bli rastlös...
Och helt plötsligt ur det blå ringde Micke för att fråga om jag inte ville joina dem i lite dart och ta en öl på Dalhem...Ja men såklart, jag hade ju ändå inget för mig. Så jag kastade mig i duschen och knatade sedan iväg.
Riktigt trevligt, fick spela dart med SM-mästare, dricka vin å öl, prata massa och fick käk när hungern gjorde sig påminnd.
Och som grädde på moset, jag fick sällskap därifrån och nästan hem så jag slapp gå själv. Underbart!!!



Så nu sitter jag här hemma igen. Har varit ute med voffa, tagit en treo och en kopp kaffe med hopp om att jag ska vara inte allt för bakis imorgon. Ska nog dricka lite mer vatten och lyssna lite mer på Volbeat innan jag hoppar i säng.
Men kvällen har varit över förväntan mot vad jag trodde från början, bara ett som fattas..
Kram

http://www.youtube.com/watch?v=UMHTjkCJews


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0